Ga naar inhoud
  • 0

Sluiting (HELP)


robbertjeh

Vraag

Goedemorgen,

 

Ik heb een nogal groot probleem met mijn Passat.

Ik heb een 3B waarin ik een W8 aan het maken ben van een 3BG.

De volledige elektronica van de W8 heb ik mee overgenomen. 

Nu heb ik laatst nog wat werk hieraan gedaan in de kofferbak.

Tijden de installatie van de kofferbak verlichting heb ik perrongelijk met de zijkant van het lampje (stukje metaal) de carrosserie geraakt. De zekering sprong uiteraard gelijk eruit. Helaas als ik nu de zekering vervang vliegt deze steeds weer eruit. Ik heb ook al geprobeerd zwaardere zekeringen erin te zetten en zelf al een keer een stuk kabel. Maar alles brand door, heftige sluiting dus. 

Het lastige is dat nu heel veel dingen het niet meer doen, zoals bijvoorbeeld: De kofferklep gaat niet meer over (elektrisch mechanisme 3bg ook in passend gemaakt) tankklepje gaat niet open ruiten doen niks meer (die staan nog steeds open) en centrale vergrendeling ook niet meer. 

Mijn eerste gedachte was dat er in de comfort module iets fout zou zijn gegaan. Deze heb ik los gehaald maar probleem blijft hetzelfde. overigens heb ik deze ook open gemaakt en is niks te zien.

 

Iemand een id hoe ik makkelijk kan vinden waar deze sluiting zit?

En heeft iemand eventueel stroomloopschema's van een 3bg w8?

 

Ik hoop graag op jullie hulp, alvast bedankt!!!

 

Groeten Robbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Chris, daar kun je zomaar gelijk in hebben. Ik heb achter alles weer aan de gang. Voor helaas nog steeds niet. Kan niet vinden waar die sluiting zit. Ben bang dat het hele dashboard weer eruit gaat moeten. Pfff joepie, zat net erin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden