Ga naar inhoud

Passat afgevoerd


dragon76

Aanbevolen berichten

Gisteren tijdens het uitrijden van een p- garage een harde kloink onder de auto vandaan, f*ck wat was dat dan,rij de provinciale weg op en hij begint me toch te schudden en te schrapen en piepen.....

ANWB gebeld en die vermoede aandrijfas/v-bak ???? dat zou beteken 3de aandrijfas in 4 jaar. Begin een beetje aan de kwaliteit van de aandrijfassen te twijfelen.

Maarja moeten nog wel 270km naar huis dus hebben we nu een Renault megane station als leen en maandag word de Passat bij de dealer in Goes afgeleverd,ben benieuwd......

 

post-17069-0-68191800-1435470124_thumb.jpg

 

Gr Jeroen

aangepast door dragon76
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het waren allemaal oem aandrijfassen en nu is het de linker waarschijnlijk weer vorig jaar dec. is de rechter al vervangen dus waar het door komt ???

Ze kijken er maar even goed naar en ook naar de automaat want ik moet er nog wel mee op vakantie dus....

Maar even afwachten wat het is en wat het gaat kosten...

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gatverdamme jeroen!

 

Had die berger niet even de wielen kunnen fixeren door de spanband over de band te trekken ipv door je velg?

Ik ben hier beetje allergisch voor

of desnoods gewoon over de draagarm! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren tijdens het uitrijden van een p- garage een harde kloink onder de auto vandaan, f*ck wat was dat dan,rij de provinciale weg op en hij begint me toch te schudden en te schrapen en piepen.....

ANWB gebeld en die vermoede aandrijfas/v-bak ???? dat zou beteken 3de aandrijfas in 4 jaar. Begin een beetje aan de kwaliteit van de aandrijfassen te twijfelen.

Maarja moeten nog wel 270km naar huis dus hebben we nu een Renault megane station als leen en maandag word de Passat bij de dealer in Goes afgeleverd,ben benieuwd......

 

attachicon.gifimage.jpg

 

Gr Jeroen

Vreemd verhaal..... Een as gaat vrijwel nooit stuk, wel 1 van de 2 homokineten die aan het uiteinde zitten. Wanneer de hoezen niet gescheurd zijn kan zo' n homokineet gemakkelijk 2 à 3 ton mee. De binnenste homokineten ( bakzijde) willen nog wel eens uitdrogen omdat ze weinig bewegen in tegenstelling tot die aan de wielzijde, deze worden beter gesmeerd door de draaiing en uitslag van de wielen. Garage moet met wel een heel goed verhaal komen......

3de aandrijfas??? Er onder

 

Maar was dat echte vw oem spullen of immitatie spullen dat er nieuw eronder gekomen is.

 

Gr Fai

 

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden