Ga naar inhoud
  • 0

Code OPS


Diver

Vraag

Toen ik van morgen OPS in gebouwd had moest ik de module nog coderen, nu vond ik gelukkig nog ergens een code maar bij de vinkjes die ik moest zetten stond geen tekst. Hoe kom ik aan de tekst die bij de OPS module hoort? ik heb nu  110003 als code. De module zegt

sorry no coding information is available for this ECU. Hier het log bestand.

 

Address 10: Park/Steer Assist (J446)       Labels: None
   Part No SW: 56D 919 475 A    HW: 56D 919 475
   Component: PARKHILFE 8K  H02 0006 
   Revision: --------    Serial number: 35831413600938
   Coding: 110003
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   ASAM Dataset: EV_EPHVA18VW4110000 001007
   ROD: EV_EPHVA18VW4110000_VW46.rod
   VCID: 336F01159A2E491

No fault code found.

post-18022-0-10710800-1432994541_thumb.jpg

 

Grt Jan

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Top man. Ik heb onder tussen de laatste VCDS op een andere laptop geïnstalleerd, en daar de label files map uit gekopieerd naar mijn versie, maar geeft ook geen tekst achter de vinkjes. :evil:  

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Veranderd de functionaliteit van de sensors ook als je OPS ingebouwd heb? voor doen ze het alleen als je de knop bij de versnellingspook indrukt of als je eerst achteruit geschakeld heb en daarna naar voren rijd. Maar niet meteen als je naar voren rijdt.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Veranderd de functionaliteit van de sensors ook als je OPS ingebouwd heb? voor doen ze het alleen als je de knop bij de versnellingspook indrukt of als je eerst achteruit geschakeld heb en daarna naar voren rijd. Maar niet meteen als je naar voren rijdt.

 

grt Jan

Da's normaal dat t zo werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De PDC /OPS kan nooit gelijk automatisch aan gaan als je alleen naar voren rijd, als je in de file staat gaat ie continue aan als je weer een meter opschuift, PDC/OPS gaat alleen aan als je eerst in zijn achteruit zet en blijft aan tot je de auto uitzet of harder gaat rijden dan 20 KM per uur, of zelf handmatig uitzet...

 

Maar een OPS/PDC zal nooit uit zich zelf aan gaan bij alleen vooruit rijden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Veranderd de functionaliteit van de sensors ook als je OPS ingebouwd heb? voor doen ze het alleen als je de knop bij de versnellingspook indrukt of als je eerst achteruit geschakeld heb en daarna naar voren rijd. Maar niet meteen als je naar voren rijdt.

 

@@Lucas

Da's normaal dat t zo werkt.

 

@@ids30postma

De PDC /OPS kan nooit gelijk automatisch aan gaan als je alleen naar voren rijd, als je in de file staat gaat ie continue aan als je weer een meter opschuift, PDC/OPS gaat alleen aan als je eerst in zijn achteruit zet en blijft aan tot je de auto uitzet of harder gaat rijden dan 20 KM per uur, of zelf handmatig uitzet...

 

Maar een OPS/PDC zal nooit uit zich zelf aan gaan bij alleen vooruit rijden....

 

Heren jullie hebben gelijk, i rest my case. Ik heb mijn parkeer gewoonte bekeken en heb geconstateerd dat ik sinds kort anders in parkeer. en daar om viel het mij op. Eerst reed ik iets achteruit en dan iets naar voren, en nu niet meer. Dat was mij nog niet opgevallen, maar miste wel het gepiep van de PDC/OPS. 

Thanks voor het wakker maken.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden