roelh Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Hallo, Ik heb ze dan eindelijk binnen, de ghost shadow lights. Ik heb ze in de deuren gestopt, nu wachten tot wat donkerder wordt en dan laat ik het resultaat hier zien. Ben benieuwd! 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Wil dit ook in m'n 3B hebben, maar ik heb nu ook geen verlichting in de deuren. Iemand een idee om dit te realiseren? Dacht er zelf aan om de kabels af te tappen vanaf het paneeltje onder het dashboard bij de knie van de bestuurder. Daar komen toch alle kabels bij elkaar? Dus in principe precies hetzelfde als een taxi schakelaar aansluiten.. Hoor graag jullie ideeën. Gr. Rohan 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Hallo, Ik heb ze dan eindelijk binnen, de ghost shadow lights. Ik heb ze in de deuren gestopt, nu wachten tot wat donkerder wordt en dan laat ik het resultaat hier zien. Ben benieuwd! De mijne zijn ook vanavond gearriveerd. zelfde vliegtuig? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 27 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 De mijne zijn ook vanavond gearriveerd. zelfde vliegtuig? Haha wie weet, in dit doosje ook toevallig? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Haha wie weet, in dit doosje ook toevallig? Nee. Lijkt er niet op.Ik heb ze er al ingepropt hoor. verzonden met één pienter apparaat 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 27 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 (aangepast) Mijne ook, echter op dit moment nog geen best zicht. Jij wel? Edit: Vind mijn doosje wel mooier iig 27 mei, 2015 aangepast door roelh 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Zet je die toch naast je bed. PS. Denk dat we zon-technies gezien redelijk even ver van de evenaar zitten. Dus wordt nog ff wachten. verzonden met één pienter apparaat 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 27 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Ik heb beeld! Ziet er geinig uit. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Ik gaat ook is kijke. verzonden met één pienter apparaat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 27 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Hoe heb jij ze erin zitten? Zelfde als moi of andersom? Weet niet wat mooier is... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Andersom. Let op. verzonden met één pienter apparaat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 verzonden met één pienter apparaat 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 27 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Jij hebt ze naar binnen gedaan. Gaat ik misschien ook eens proberen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Ziet er goed uit!! Omgedraaid zoals @@Flying Dutchman ze heeft ziet er beter uit denk ik, anders is het logo op z'n kop.. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Ben er niet ontevreden over. Wel jammer 17dgn wachten en maar 2min werk. Ahja gaat omt resultaat. Thx voor de headsup Leovandemeer. verzonden met één pienter apparaat 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roelh Geplaatst 27 mei, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Nu meer mensen deze bestellen. Zijn er ook voor 3c meende ik Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tiptronic Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 20150527_221528.jpg20150527_221621.jpg verzonden met één pienter apparaat Waar heb ik dat vandaag eerder gezien Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Waar heb ik dat vandaag eerder gezien Ja. Heb jij ze ook binne? verzonden met één pienter apparaat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Hey die heb ik ook binnen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RohanV6 Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Hey die heb ik ook binnen.20150527_223417.jpg Dus dat is je nieuwe mod.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Horny shit. Wil ze ook! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 27 mei, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 27 mei, 2015 Dus dat is je nieuwe mod.. Jawoll. En die van Twan natuurlijk he had 4 setjes besteld.Heb trouwen via mobiel besteld en kreeg extra korting. 4 setjes net onder de 50 euri. Gemakshalve 12.50 p/set 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten