Ga naar inhoud

K0enH

Members
  • Aantal items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over K0enH

Profile Information

  • Plaats
    Born

K0enH's Achievements

1

Community reputatie

  1. IDD dit is precies ook mijn idee.. en ja ik kan wel filmpjes op een ipad zetten maar dan heb ik 2 verschillende "geluiden" in de auto. en voordat er mensen reageren met koptelefoon op de ipad aansluiten. dat vind ik geen optie voor een kleine van nog geen jaar.
  2. Vrijschakelen had ik reeds begrepen. Gaat mij erom of er nog een extra scherm aangesloten kan worden..zodat dvd beeld zowel voorin als ook achterin zichtbaar is..
  3. Iemand ervaring hier met het aansluiten van een extra scherm op de discover pro? Aangezien de discover pro reeds beschikt over DVD functies lijkt het mij ideaal om op de achterbank het beeld van de discover pro te kunnen tonen (filmpjes op weg naar vakantie...)
  4. hi Lourens, sinds dat ik een sony experia z3 compact gebruik heb ik hier geen last meer van gehad. wel heb ik een afspraak staan bij de garage voor een aantal software updates... bij het laten monteren van de winterbanden kwam als melding naar boven (na invoeren kenteken) dat er een aantal software updates geinstalleerd moeten worden welke voornamelijk voor de discover pro bedoeld zijn. De garage kon me niet vertellen wat de inhoud van deze updates was.... Wanneer ik de updates heb ga ik weer testen met mijn samsung galaxy A5.. en wellicht krijgen we nu toch ook android car en google carplay beschikbaar na een software update.. in elk geval is mijn tip om te checken of je telefoon op de duitse site terug te vinden is als compatible apparaat.. nederlandse site is bedroevend aangezien ze daar de discover pro niet eens kennen
  5. Nog even een update.. vandaag verschillende gesprekken gevoerd zonder haperen... wat is er veranderd: de uitstromingen van de airco(boven de navi) omlaag gericht... zou dan toch de airco (lucht verplaatsing) invloed hebben op de microfoon?? Nog maar paar dagen aankijken of het probleem op deze manier idd minder is.. Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
  6. Ja ronduit belachelijk toch gewoon. Vanmiddag bij de dealer geweest. Konden geen storing vinden.. Word maar gewoon gezegd dat als de telefoon niet op de lijst met vrijgegeven toestellen hebt dat ze dan "niets" voor je kunnen doen. In elk geval is er een DIS melding aangemaakt. En heb de dealer aangegeven dat mocht ik een toestel aanschaffen dat wel op de lijst staat, en ik daar hetzelfde euvel mee heb ik hun de rekening stuur voor de nieuwe telefoon. Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
  7. RM deze klacht is dus bekend bij PON of bij lokale dealer? Zojuist nog wat testjes uitgevoerd. Bij mijn telefoon (Galaxy A5) blijft het haperen. Met iphone 5s van mijn vrouw geen hapering. Wel lijkt de discover pro over de zeik te gaan springt telkens over naar gesprek wordt beeindigd en opent dan als het ware een nieuw scherm dat dan binnen de kortste keren hetzelfde aangeeft.. lijkt mij toch iets niet lekker te zitten in de bluetooth software van vw.. Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
  8. Hier ook dat het geluid bij de andere persoon af en toe lijkt weg te vallen. Ben al aan het testen of het ligt aan de locatie waar de telefoon geplaatst is( onder de radio vs in de bekerhouders). Daarnaast de ruisonderdrukking op mijn gsm (samsung) uitgezet.. wellicht dat dat invloed heeft.. Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
  9. Mooie auto Tommie!!???????????? Hopelijk geen bezwaren als ik hier mijn nieuwe highline post..
  10. Yes het is gelukt.. na tussenkomst van lease maatschappij en wagenparkbeheerder.. binnen 2 wk ga ik het volgende rijden 2.0tdi(150pk) variant Reflex zilver Alcantara zwart interieur 18' Dartford Executive plus Active info display Led plus Advance pakket Had origineel getinte ramen(zit ook in advance pakket), zonwering in deuren en dynaudio.. hiervoor nu in de plaats advance pakket.. ben erg content hiermee ????
  11. Mooi Tommie!! Ik heb vandaag contact gehad met dealer en lease. Probleem schijnt levering van display te zijn en dus geen technisch mankement. Nu met dealer aan het kijken of ik geen voorraad auto (zoals op volkswagen site) kan krijgen. Deze autos staan blijkbaar wel al allemaal bij dealers dia hopelijk wil een andere dealer meewerken..anders ben ik waarschijnlijk ook genoodzaakt om het display te laten vervallen (verwachte leverdatum was 23-10... voorlopige productie staat op wk 45 nu.. )
  12. Ik kreeg vandaag ook reactie op facebook..hebben ze jou uitgelegd wat er aan de hand is Tommie83?? Is er iets mis met het display of te weinig aanvoer van leverancier... Onderstaand reactie op facebook Ik begrijp je situatie, Koen. Het Active Info Display zorgt inderdaad voor de lange levertijd. Helaas kan ik hier niets aan veranderen. ^AH
  13. Tja op social media lijken ze ook nog niet echt te reageren op de facebook pagina zag ik al een vraag hierover en heb zelf ook nog maar eens vraag gesteld.. vooralsnog geen reactie
  14. Mijn nieuwe B8 is gisteren besteld(lease) verwachte leverdatum 23-10!! 25wk levertijd.. argument vanuit dealer dat dit komt door active info display ((
  15. Lucas, ik heb alleen spraakbediening voor de telefoon, navigatie kan ik helaas niet bedienen met spraak. betreft dus een setup van een RNS-315 icm. telefoonvoorbereiding premium..
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden