Ga naar inhoud
  • 0

welke distributieset BKP


silvergrey

Vraag

Zie door de bomen het bos even niet. Ik hoor een bedrag via vw voor rond de 350 voor rol, riem, pomp etc.

 

maar zie op internet dit http://www.mister-auto.nl/fl/distributieriem-en-waterpomp/contitech-ct1051wp1_g3096_a031CT1051WP1.html

 

in hoeverre zou dit moeten passen op de BKP? Of zie ik iets over het hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ps

er zitten echte heel veel kwaliteit verschil tussen oem vs ander merken en daar is het prijs ernaa,

als je heel lang met je auto wilt rijden zal ik voor het zelfde setje voor gaan,

en als je toch over een jaartje  je auto verkoopt dan is het keus wat je wilt doen oem vs ander merken,

 

En heb je dit gedaan 

Tot 35% korting op VW Onderdelen bij Autohaas Zutphen

zie linkje 

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/26117-tot-35-korting-op-vw-onderdelen-bij-autohaas-zutphen/?p=473480

 

Gr Fai 

aangepast door Fai
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De kwaliteit van Gates, Contitech, SKF is gelijk aan die van OEM. Deze merken produceren zelfs voor OEM merken...

Alleen aftermarket zijn de onderdelen een stuk goedkoper als bij de dealer. Terwijl je het zelfde product koopt alleen in een ander doosje..

Er zijn natuurlijk wel slechtere kwaliteit merken maar deze moet je gewoon niet kopen...

 

Ps de waterpomp zou ik los van SKF kopen dan ben je goedkoper uit.

aangepast door Jelle002
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De kwaliteit van Gates, Contitech, SKF is gelijk aan die van OEM. Deze merken produceren zelfs voor OEM merken...

Alleen aftermarket zijn de onderdelen een stuk goedkoper als bij de dealer. Terwijl je het zelfde product koopt alleen in een ander doosje..

Er zijn natuurlijk wel slechtere kwaliteit merken maar deze moet je gewoon niet kopen...

 

Ps de waterpomp zou ik los van SKF kopen dan ben je goedkoper uit.

Heeft niks met de dealer van doen... de meeste internetwinkels geven het grootste deel van de marge weg die de garagehouder nodig heeft om te overleven, de internetwinkels doen alleen maar dozen schuiven nadat jij betaald hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden