Ga naar inhoud
  • 0

Touchadapter maak geen verbinden met uhv of iPhone 6


Schippersss

Vraag

Beste Passat leden,

 

Heb pas een 2de hands touchadapter gekocht, maar deze wil geen verbinding maken met mijn uhv of iPhone 6. Hij meld dan dat hij geen verbinding kan maken en ik de handleiding moet raadplegen. Wel heb ik gewoon verbinden met mijn iPhone 6 met de uhv dus ik kan gewoon bellen en media afspelen. Het loopt alleen niet via touchadapter wat ik wel graag wil. Zou de adapter ge-update moeten worden?

 

Type touchadapter met sw versie

EFD50FDF-DF14-40F2-BC05-FBFD437A7399_zpsggjmvsam.jpg

 

Module

D4F392C8-379D-46F9-B646-AEC6AA9C884B_zpshsnh1jjf.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

je hebt de beste telefoon module die op dit moment te koop is met alle opties (incl. WiFi) waarom wil je de touchadapter gebruiken ??? Is een beetje zonde.

Kijk even hoe op dit moment je telefoon verbonden is premium of handsfree. Met deze module kan je schakelen tussen beiden protocollen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Idd, met deze telefoonmodule moet je eigenlijk geen touch adapter willen gebruiken. Vraag me ook af of dit goed werkend te krijgen is. Ik heb de mijne ook verkocht vanwege update 3C8-D.

 

Wat is eigenlijk de reden dat je graag die touch adapter wilt? Zou je niet beter een telefoon VW cradle kunnen halen voor de Iphone (als die er al zijn voor de 6..)

 

ps. heb je wel de GSM/rSAP antenne aangesloten op de telefoon module (die donker rode stekker?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dennis, ik heb nog wel een module 3c0 035 729 G te koop, deze heeft goed samen gewerkt met de touch adator (ook nog te koop).

Mocht je belang hebben wil ik hem volgende week zaterdag wel meenemen, kun je hem uitproberen.

 

Verder heb ik nog wel diverse software versies 1.23/1.24/1.27 en 1.28 beschikbaar en de bijbehorende update manager.

 

P.s. Voor de iphone heb je geen rSAP kabel nodig , dit werkt alleen bij android toestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
je hebt de beste telefoon module die op dit moment te koop is met alle opties (incl. WiFi) waarom wil je de touchadapter gebruiken ??? Is een beetje zonde.

Kijk even hoe op dit moment je telefoon verbonden is premium of handsfree. Met deze module kan je schakelen tussen beiden protocollen.

 

Bedankt voor alle info.

 

De rede dat ik een touch adapter heb aangeschaft is dat ik dacht dat het niet zonder zou werken met iets op het deasboard. Ik was niet op de hoogte dat je direkt verbinding kon maken met de module. Zo ben ik nu dus weer wat wijzer.

 

Helaas is er nog geen vw cralde te koop voor een iPhone 6. Heb mijn cralde voor 4s pas verkocht.

 

Gerjol, bedankt voor het aanbod, maar ik zet de touch adapter te koop en zal misschien met de tijd een cralde aanschaffen wanneer deze beschikbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toevallig deze week de adapter gekocht voor iphone 6/6s klik je zo in je houder op het dashboard.

Aansluitingen op je dashboard werken vanaf 2005 (alleen opladen van) de telefoon, de module bepaald of er verbinding met je auto is.

Nr houder 000 051 435 AC

(Waarom wordt de originele foto 180 gr gedraaid na toevoegen)

post-17266-0-52573100-1472241726_thumb.jpeg

post-17266-0-92791800-1472243149_thumb.jpeg

aangepast door gerjol
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden