stanis40 Geplaatst 30 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 30 oktober, 2014 Hallo, Wil voor de winter mijn Passat eens geen grote beurt geven. Daarvoor zowieso dit aanschaffen Dap 500 Eerst kleien, en polijsten dan met de Poorboys Black Hole Glaze en waxen met de Natty Liquid Blue. Zou dat wat gaan worden:) grts Stefan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BlackPassat Geplaatst 30 oktober, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 30 oktober, 2014 Dat kan best wat worden. Je hebt er een mooie kleur voor. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
stanis40 Geplaatst 11 november, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 november, 2014 Gisteren mijn Passat afgemaakt met de Natty Liquid Blue, vorige week gekleid, gepolijst en geglazed met de Poorboys Black hole. Djuu mijn ogen doen er pijn van:) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 11 november, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 11 november, 2014 Netjes zo Stefan. Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nitro68 Geplaatst 11 november, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 11 november, 2014 Ziet er weer mooi uit, maar na het aanbrengen van de blackhole en het uitwrijven moet je hem wel gelijk waxen, niet een week wachten. Temiste, zo lees ik het, dat er een week tussen de glaze en de wax zit. Na een wasbeurt is je glaze weer verdwenen, deze heeft geen beschermende eigenschappen maar is alleen een glansversterker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
stanis40 Geplaatst 12 november, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 november, 2014 Heb begrepen dat het ook eraan ligt waar je hem mee wast. Heb een erg vriendelijke shampoo van poorboys erbij gekocht:) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Schippersss Geplaatst 12 november, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 12 november, 2014 Na een regenbui is black hole eraf zonder wax of sealant. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
stanis40 Geplaatst 12 november, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 12 november, 2014 Djuu weet ik dat voor de volgende keer, Had nog ff getwijfeld of ik de black hole opnieuw erop zou zetten. Maar dacht dat t ook een soort van was was. :) Heren, bedankt weet ik dat. Volgende keer beter, zit nu in ieder geval goed in de wax:) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten