Ga naar inhoud
  • 0

Welke bluetooth premium module is voor mij geschikt?


Bonny

Vraag

Hoi,

 

 

Ik ben Bonny en ben nieuw op dit forum.

Ik heb deze week een Passat Variant aangeschaft uit 2008, met een rood MFD display, stuurwiel bediening en RNS310 fw 0357.

Deze heeft de standaard telefoon uitbreiding (Nokia HT-1 met cradle) maar ik wil deze graag uitbreiden naar premium, zodat ik mijn Samsung S5 via bluetooth kan laten verbinden.

 

Ik weet dat er verschillende sites zijn die nieuwe modules aanbieden maar via marktplaats heb ik er ook een aantal gevonden alleen weet ik niet welke voor mij geschikt zijn:

5N0-035-730-B

5N0-035-730-C

1K8-051-730-B

7L6-035-730

1K8-035-730

3C8-035-730-B

 

Zou iemand mij kunnen vertellen welke van bovenstaande modules bruikbaar zijn voor bediening via de RNS310 maar eventueel ook via het rode MFD display?

Als andere aanvullende info gewenst is dan hoor ik het graag.

 

 

Groetjes van een trotse VW bezitter! 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi navi16,

 

 

Ik heb een rood MFD display dus DDP is voor mij interessant:

1K8-035-730-B UHV-Standard Nokia HT-3 9ZU DDP No Yes ??? Yes No 27/2008

 

Betreft dit een premium module dan? (Omdat er UHV-Standard in de omschrijving staat?)

 

 

Groetjes Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou dan moeten we die niet hebben dan, blijft dit over:

5N0-035-730-B UHV-Premium Novero HT-2

5N0-035-730-C UHV-Premium Novero HT-2

7L6-035-730 UHV-??? Nokia HT-2

5N0-035-730 UHV-Premium Nokia HT-2

 

 

Dan zijn dit de premiums die ik kan vinden (de 7L6 is een twijfeltje) met DDP (rood display) ondersteuning.

Kan ik het beste een HFP of rSAP variant kiezen? (Ik denk dat HFP de voorkeur geniet naar wat ik lees ...)

 

 

Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij in de auto zit deze cradle incl dezelfde toetsen.

 

313g4js.jpg

 

Als ook deze module :

 

20141019_145504.jpg

 

Kan ik dan aannemen dat de bekabeling+ mic aangesloten zijn.

En is een andere(bluetooth) module het enige wat ik nodig heb om mijn telefoon via de RNS te laten werken.

Ik heb een witte MFA,is dat ook belangrijk voor de module die ik dan moet hebben?

 

Bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan kan je "gewoon" een andere/nieuwere module plaatsen de bleutooth adapter van je eerste foto is dan overbodig geworden die kan je eruit klikken.

Je houd dan wel de houder over op je dashboard daar zou je een cradle in kunnen klikken voor je toestel om bijv. te laden echter niet noodzakelijk maw je kunt voortaan het toestel in je zak houden en bedienen via je mfa & stuurwiel?

Ik heb eventueel nog een 3C8 035 730 C liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm, je zegt zelf dat je ook die cradle hebt met die knoppen, zoals op dat plaatje. Dat ding is toch een bluetooth module zo ver ik weet.

Je hebt ook nieuwere model met een touch scherm, maar deze zouden ook moeten werken.

 

 

Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die cradle (houder op je dashboard), daar kan een bluetooth pairing adapter in. En dat is precies dat ding wat Girlzdad gepost heeft met een foto.

Zie bv hier:

h__p://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-carkits/m859204116-vw-volkswagen-bluetooth-adapter.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

 

Dus als hij zegt dat hij zo'n ding heeft (in zijn cradle) dan kan hij daar op dit moment al zijn telefoon via bluetooth mee verbinden.

 

Je kunt ook de telefoon module onder je stoel vervangen door een premium variant (met bluetooth), maar dat hoeft dus niet wil ik duidelijk maken.

 

 

 

Bonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo MarCCel

Ik heb nu een 3C0 035 729E onder mijn rechter stoel liggen (Passat 2006)

Vermoedelijk defekt.

Ik heb nu het volgende in mijn auto Radio RNS300 + MF stuur + Dashbord houder + Display gradle + ook een gradle liggen zonder display+ Nokia 3C0 035 729E

Past jou aangeboden kast in mijn auto?

En wat wil jij er voor hebben?

 

Alvast bedankt voor jou reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die cradle (houder op je dashboard), daar kan een bluetooth pairing adapter in. En dat is precies dat ding wat Girlzdad gepost heeft met een foto.

Zie bv hier:

h__p://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-carkits/m859204116-vw-volkswagen-bluetooth-adapter.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

 

Dus als hij zegt dat hij zo'n ding heeft (in zijn cradle) dan kan hij daar op dit moment al zijn telefoon via bluetooth mee verbinden.

 

Je kunt ook de telefoon module onder je stoel vervangen door een premium variant (met bluetooth), maar dat hoeft dus niet wil ik duidelijk maken.

 

 

 

Bonny

Dat is een andere Bonny

Ik heb geen telefoontje op mijn adapter.

 

Ik gebeurt volgens mij ook niks als ik op een knop druk.

Ook niet op het telefoontje op mijn stuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die cradle (houder op je dashboard), daar kan een bluetooth pairing adapter in al staat er geen telefoontje op (?) tis en het blijft een houder voor een BT adapter.

Dus zoals in eerdere posts al aangegeven als je de module onder de stoel vervangt voor een premium dan zit de houder (met of zonder adapter) er voor ………..

Er zijn zelfs mensen die de houder eraf geschroefd hebben en het gat in de dash profesioneel hebben laten wegwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo MarCCel

Ik heb nu een 3C0 035 729E onder mijn rechter stoel liggen (Passat 2006)

Vermoedelijk defekt.

Ik heb nu het volgende in mijn auto Radio RNS300 + MF stuur + Dashbord houder + Display gradle + ook een gradle liggen zonder display+ Nokia 3C0 035 729E

Past jou aangeboden kast in mijn auto?

En wat wil jij er voor hebben?

 

Alvast bedankt voor jou reactie

 

Deze module zal niet werken met het oude rode display…effe uitzoeken op rosstech link staat ook in een eerdere post meen ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die cradle (houder op je dashboard), daar kan een bluetooth pairing adapter in al staat er geen telefoontje op (?) tis en het blijft een houder voor een BT adapter.

Dus zoals in eerdere posts al aangegeven als je de module onder de stoel vervangt voor een premium dan zit de houder (met of zonder adapter) er voor ………..

Er zijn zelfs mensen die de houder eraf geschroefd hebben en het gat in de dash profesioneel hebben laten wegwerken.

Dat er een bt module in kan snap ik.

Het gaat erom dat mijn module niet dezelfde is als in de link.

 

En het gat opvullen.

Hebben ze geen dashdeel zonder gat ?

Bij mijn ex golf had ik het deel namelijk vervangen voor een zonder gat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het gaat erom dat mijn module niet dezelfde is als in de link.--> post eens een foto van jou module.

Hebben ze geen dashdeel zonder gat ?--> dat word dan een compleet dashboard ;-)

Volgens mij kun je beter eens wat rondsnuffelen op internet er is zoveel te vinden over dit topic….(en das niet vervelend bedoeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Fotos heb ik gepost.

Over het dashdeel, daar heb ik nog niet naar gezocht.

Daarom de vraag of het leverbaar is.

Daar is een forum voor en het was naar aanleiding van jou antwoord op het dichtmaken van het gat.

Als je het hele dash moet vervangen is dat geen optie voor mij.

Bij de golf was het een klein deel van het geheel wat je moest vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden