Ga naar inhoud
  • 0

Functies Passat B7 3AA 2011


patevte

Vraag

Allen,

 

Over 2 dagen krijg ik mijn Passat variant highline executive (bomvol opties). Ik zit al enkele dagen (weken) rond te lezen op dit forum en vindt het echt geweldig wat iedereen hier plaatst. Nu heb ik toch een aantal vragen met betrekking tot vag-com ?

 

Omdat ik een newbie ben heb ik een aantal vraagjes. Nu heeft mijn passat (gezien in de testrit) nog duits menu in het mfa display. Volgens de VW dealer kan deze niet in het nederlands. Klopt dit ?

 

Nog een vraag wat zijn leuke tweaks die jullie mij kunnen aanbevelen middels vag-com ?

En wat is er allemaal mogelijk ?

 

Als voorbeeld geef ik de coming home verlichting. In plaats van aan de handel heb ik begrepen dat je dit ook om kunt zetten dat je nooit aan je grootlicht schakelaar aan hoeft te raken.

 

Alvast bedankt,

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nog een opmerking ik ben bij de dealer geweest maar ik toen ik vertelde dat ik de coming home op de sensor wilde in plaats van op de grootlicht hendel keken ze me een beetje raar aan. Wie is er bereid in omgeving Noord Brabant om eens mijn gehele passat (tegen vergoeding) te moden met alle functies die mogelijk zouden zijn.

 

Dank je.... misschien ook flashen naar de nederlandse taal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nog een opmerking ik ben bij de dealer geweest maar ik toen ik vertelde dat ik de coming home op de sensor wilde in plaats van op de grootlicht hendel keken ze me een beetje raar aan. Wie is er bereid in omgeving Noord Brabant om eens mijn gehele passat (tegen vergoeding) te moden met alle functies die mogelijk zouden zijn.

 

Dank je.... misschien ook flashen naar de nederlandse taal..

Kan eventueel bij ons, kost niet heel veel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kom ik zeker een keer langs zijn er nog leuke mods die niet heel veel kosten. Ik heb bijvoorbeeld een elektrische klep maar zonder de footswipe. Is dit mogelijk. Of de klep sluiten met afstandsbediening heb ik ook ets over gelezen.

Easy open kan alleen icm Kessy. Sluiten met AB via extra module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden