Ga naar inhoud

Omwisselen RCN310 voor RCN315


Sallander

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds woensdag in bezit van een prachtige passat 2.0 TDI 4motion :)

Op zich wel blij met de RCN310, maar overweeg toch om te gaan voor een 315 of zelfs 510 afhankelijk van de kosten.

 

Mijn passat is van april 2011 en vraag mij af waar ik rekening mee moet houden.

Ik kan wel beetje sleutelen, maar niet teveel.

 

Voor de mensen die het verschil weten: Is een 315 echt een verbetering of dan maar direct voor de 510.

Ik wil graag navigatie in cominatie met mp3 kunnen spelen.

Deze mp3 het liefst niet van CD, maar van HD of USB.

 

Graag jullie tips/ aanbevelingen!

 

Groeten,

Alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rns 315 heeft ingebouwde bt en de 510 niet, hiervoor heb je een aparte bt module nodig met extra bekabeling omdat de bt modle onder de bijrijdersstoel zit en er een externe microfoon in de dakhemel komt. Heb het systeem nog niet werkende gezien maar denk dat het wel een mooie upgrade is.

Ivm diefstalgevoeligheid weet ik ook niet en nog eigenlijk geen diefstal vernomen op het forum hier. De rns 510 daarentegen...

Met de rns510 kan je wel vanaf een sd kaartje werken of indien je een extra bt module koppelt kan je dan audio streamen vanaf je smartphone. dit zal mogelijks ook wel lukken met de rns315.

Maar als dat je enige reden is om over te schakelen naar een ander systeem dan zou je eventueel kunnen kijken om een mdi te plaatsen en koppelen met de rns310 (komt in de plaats van de cd wisselaar in het handschoenvakje). Dit zal een minder grote kost zijn dan een volledig nieuw systeem te plaatsen, voor een 150eur excl plaatsing heb je al een mdi voor je rns 310

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ergens gelezen dat het niet mogelijk is om en navigatie en mp3 af te spelen op rcn310 en dat vind ik met name een nadeel. Die ik nu heb heeft bt en ook telefoon via een of andere gadget, maar werkt prima ook via de radio. Heb ik dan nog de mogelijkheid voor die mdt muziek af te spelen? Hoe werkt dat dan overigens? Gewoon usb erin en spelen maar?

 

Overigens bedankt voor je antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden