Ga naar inhoud
  • 0

MFI -> afbeelding aanpassen


navi16

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
VCDS byte1 coderen, als dit niet werkt dan moet dit in de eeprom veranderd worden.

 

Werkt de eeprom aanpassing enkel bij een 3AA of gaat dit ook met een 3C8 CC teller ?

Bij de project blog van Eric slaat de beschrijving op een 3AA teller

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
VCDS byte1 coderen, als dit niet werkt dan moet dit in de eeprom veranderd worden.

 

Werkt de eeprom aanpassing enkel bij een 3AA of gaat dit ook met een 3C8 CC teller ?

Bij de project blog van Eric slaat de beschrijving op een 3AA teller

Werkt bij beide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
VCDS byte1 coderen, als dit niet werkt dan moet dit in de eeprom veranderd worden.

 

Werkt de eeprom aanpassing enkel bij een 3AA of gaat dit ook met een 3C8 CC teller ?

Bij de project blog van Eric slaat de beschrijving op een 3AA teller

Werkt bij beide.

Alsook het drl lampje ?

Dan ga ik toch eens de moeite nemen om de teller uit te bouwen

Weet je toevallig ook wat de aanpassing betreft ? Het drl lampje was beschreven maar de aanpassing van de tekening was op aanvraag

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die idd ja, bij 3c8 tellers werkt dit niet zo met vcds. 3aa wel.

Heb ik dat weer :x 3c8 :(

Echt storend is dat niet maar wel jammer.

Als bij mij de eeprom aanpasing lukt dan doen we dit toch ook "even" bij jou

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb geprobeerd maar krijg geen ander (variant) symbool.

Die eeprom waar jullie over spreken hoe moet je die vervangen? Teller eruit of wat?

 

Teller eruit, openmaken, EEPROM lossolderen, inpluggen in een EEPROM programmeer apparaat, omprogrammeren met een programma, EEPROM terug op de printplaat solderen, teller terug samenbouwen en inbouwen.

 

Via Erick en Lucas hun blog gezien dat het zeker kan voor een 3AA teller maar voor een 3C8 bevestigde Lucas dat het kan maar via Erick nog niks vernomen. Heb Erick achter het adress gevraagd om het symbool aan te passen maar die zal het wel redelijk druk hebben. Zodra ik meer info heb ga ik hier eens mee aan de slag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden