Ga naar inhoud

Led interieur verlichting


fridtjov

Aanbevolen berichten

Hoi, is er misschien iemand die een lijstje heeft met welke type lampjes er in 3bg in het interieur zitten?

 

Ik wil alles namelijk vervangen door leds. Of zijn er ergens complete setjes te koop? Inclusief de instap verlichting natuurlijk.

 

Er zijn hier vast een aantal die dit proces al een keer doorlopen hebben!

 

Groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, is er misschien iemand die een lijstje heeft met welke type lampjes er in 3bg in het interieur zitten?

 

Ik wil alles namelijk vervangen door leds. Of zijn er ergens complete setjes te koop? Inclusief de instap verlichting natuurlijk.

 

Er zijn hier vast een aantal die dit proces al een keer doorlopen hebben!

 

Groet.

Als je in de KB kijkt staat er een post van VDUB met alle lampjes voor een 3B\BG en de 3C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 months later...

interieur verlichting heb je canbus led nodig,dat zijn ledlapmjes met ingebouwde weerstand,opebay vind je ze zat...

 

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR11.TRC1.A0.H0.Xinterieur+led+passat.TRS0&_nkw=interieur+led+passat&_sacat=0

 

http://link.marktplaats.nl/889747887

 

Dus dan kan je deze gewoon er in doen zonder problemen, geen idee of het kwalitatief wat is maardat zien we dan wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo'n setje op marktplaats besteld nu maar hopen dat het geleverd word, vind het een dubieus figuur. Zag op vwforum dat er wel een aantal ook besteld hadden bij hem en dat was goed gegaan. Even afwachten dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd, heb zelf inmiddels via ebay een setje. Link is alleen niet meer in gebruik, maar zal vergelijkbaar zijn met de setjes in de link van Ids.

Heb ook nog ff op ebay gezocht zag alleen een setje van €39 volgens mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo al het interieurverlichting vervangen door LED ook de kentenplaatverlichting. Wel grappig opzich ben benieuwd hoe het er in het donker uit ziet. :-D

 

Foto is helaas te groot op te uploaden via de telefoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden