Control Module Part Number: 03L 906 022 QA HW: 03L 907 309
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3730
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 84224 939 600584
VCID: 74E71B0917FC70BE8FF-8021
1 Fault Found:
009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 205
Reset counter: 255
Mileage: 127783 km
Time Indication: 0
Date: 2053.14.00
Time: 16:20:39
Freeze Frame:
RPM: 782 /min
Speed: 3.0 km/h
Voltage: 13.60 V
Lambda: 83.6 %
Lambda: -17.4 %
Bin. Bits: 00011110
Voltage: 1.824 V
Moet ik mij nu direct zorgen maken over turbo?
Kan er mij iemand rad geven welke stappen ik best volg voor bij de dealer te gaan want die vervangen toch maar.
Heb wat opzoekingen gedaan en zou van N75 EGR-klep kunnen voort komen, LMM lucht massa meter of de sensor die in turbobuis zit.
Zal eerst nog eens effe langs geen bij kennis die vagcom heeft om miss N75 LMM en sensor te laten uitlezen op storingen.
Het probleem doet zich meestal voor als in de file begin te rijden dan begint oranje spiraaltje te knipperen en ben ik mijn koppel kwijt in lage toeren.
Eens ik terug gas begin te geven verdwijnt dit signaal en rijd hij weer normaal.
Het lampje van motor storing blijft nu wel de hele tijd oranje branden.
Heeft er iemand ervaring mee wat het zou kunnen zijn alle hulp is welkom.
Ik hou jullie alvast op de hoogte als ik zelf al iets zou gevonden hebben.
Vraag
Dennis C3
Hallo,
Ik heb sinds kort de volgende fout code.
Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 QA HW: 03L 907 309
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3730
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 84224 939 600584
VCID: 74E71B0917FC70BE8FF-8021
1 Fault Found:
009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 205
Reset counter: 255
Mileage: 127783 km
Time Indication: 0
Date: 2053.14.00
Time: 16:20:39
Freeze Frame:
RPM: 782 /min
Speed: 3.0 km/h
Voltage: 13.60 V
Lambda: 83.6 %
Lambda: -17.4 %
Bin. Bits: 00011110
Voltage: 1.824 V
Moet ik mij nu direct zorgen maken over turbo?
Kan er mij iemand rad geven welke stappen ik best volg voor bij de dealer te gaan want die vervangen toch maar.
Heb wat opzoekingen gedaan en zou van N75 EGR-klep kunnen voort komen, LMM lucht massa meter of de sensor die in turbobuis zit.
Zal eerst nog eens effe langs geen bij kennis die vagcom heeft om miss N75 LMM en sensor te laten uitlezen op storingen.
Het probleem doet zich meestal voor als in de file begin te rijden dan begint oranje spiraaltje te knipperen en ben ik mijn koppel kwijt in lage toeren.
Eens ik terug gas begin te geven verdwijnt dit signaal en rijd hij weer normaal.
Het lampje van motor storing blijft nu wel de hele tijd oranje branden.
Heeft er iemand ervaring mee wat het zou kunnen zijn alle hulp is welkom.
Ik hou jullie alvast op de hoogte als ik zelf al iets zou gevonden hebben.
Mvg,
Dennis
Link naar reactie
Delen op andere sites
35 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten