Ga naar inhoud
  • 0

Stekker standkachel


ids30postma

Vraag

Ik wil graag zelf de kabelboom maken voor de standkachel, het nummer van de 8 polige stekker hebben kunnen vinden, alleen nu zoek ik de nummer van de 2 polige stekker, iemand de dat weet, of kan zeggen waar ik het kan vinden.

 

En waar de Relais van de standkachel zit, want er gaat een kabel van de standkachel naar de relais toe, het relais heeft nummer 1 op Elsawin, maar ik kan die nergens vinden onder mijn dashboard, iemand die mij kan zeggen waar die relais zich bevind.

 

 

Gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
[attachment=0]image.jpg[/attachment][attachment=1]image.jpg[/attachment][attachment=2]image.jpg[/attachment][attachment=3]image.jpg[/attachment]

 

Dit zijn de stekkers voor een originele vw standkachel.

2 polig

3b0 973 752 A

 

8 polige stekker

1j0 973 714

 

Tnx , dat nummer had ik nodig, :thumb::thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja alles werkt 100% origineel.

Standkachel aan.

Climatronic blijft nog even uit bij 40graden koel water temp gaat het climatronic aan op een vaste waarde van 22graden met de lucht stroom op de voorruit.

Als ik dan het contact aanzet als de standkachel nog draait gaat de climatronic terug in de stand die ik als laatste in gesteld heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja alles werkt 100% origineel.

Standkachel aan.

Climatronic blijft nog even uit bij 40graden koel water temp gaat het climatronic aan op een vaste waarde van 22graden met de lucht stroom op de voorruit.

Als ik dan het contact aanzet als de standkachel nog draait gaat de climatronic terug in de stand die ik als laatste in gesteld heb.

 

Heb jij ook een tweede Accu geplaats, of houd jouw accu het allemaal prima bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke, Ik heb nu erg veel last van een snel leeg lopende accu bij, het modden, ik weet niet hoe de accu zich gaat gedragen met een standkachel erbij, ik ben aan het overwegen om toch een tweede accu erin te zetten en een zwaardere dynamo 140A of misschien zelfs 180A

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zag je topic ja over je accu leeg loop.

Ik denk dat als je het probleem van de snelle leeg loop hebt opgelost die stand kachel geen probleem is.

Mits je genoeg rijd om bij te laden.

30min stoken en maar 10min rijden geeft absoluut problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zag je topic ja over je accu leeg loop.

Ik denk dat als je het probleem van de snelle leeg loop hebt opgelost die stand kachel geen probleem is.

Mits je genoeg rijd om bij te laden.

30min stoken en maar 10min rijden geeft absoluut problemen.

 

Arie , bedankt voor je uitleg en voor de nummers, want die kon ik echt nergens vinden, van de week eens maar aan beginnen met de kabelboom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden