Ga naar inhoud

schroefset vraag?


16vcorrado

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

ik heb een kw schroefsetje v1 gekocht is wel voor een A6 normaal

 

was eerst van plan om het te laten monteren maar na te lang wachten ga ik er toch zelf aan beginnen :D

 

nu zit ik nog met een paar vraagjes voor achteraan?

op de originele veren zitten boven en onder een dik rubber dit hoeft er met het schroefset toch niet meer tussen of heb ik het mis?

 

ik zag ook op foto's van Vdub dat hij achteraan de schroef die onder de veer zit om te verstellen vast schroefde met inbus boutjes? deze heb ik niet bij mijn kw setje is dat normaal?

 

en bij een 3BG moet je de demper achteraan toch onder de wagen los zetten of moet de bekleding er ook af?

 

het is de eerste keer dat ik een passat verlaag daarom deze vragen heb al meerdere corrado's golfjes verlaagd maar dit is toch iets anders

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat aandachtspuntjes voor doe-het-zelf (geen 4Motion):

 

Achter is makkelijk, geen issues, je doet al het werk in de wielkast

 

Voor is lastiger, de gehele voorkant moet worden gelift anders krijg je de boel niet goed los ivm de stabilisatorstang.

 

Onderste schokbrekerbout gaat er lastig uit ivm een draagarm, deze bout bij bevestiging er van de andere kant weer inzetten. Maakt het werk later eenvoudiger.

 

Bout van de bovenste draagarmen zit vaak vastgeroest en moeten zeker vervangen worden en insmeren met kopervet.

 

Voor is 16 en 18mm, niet echt gangbare maten, zorg voor een dop en steeksleutel.

 

Linkje naar beschrijving:

 

http://home.comcast.net/%7Ehhong4/shock ... nstall.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden