Ga naar inhoud
  • 0

Instapverlichting (verlichting in het portier) werkt niet


Patrick380

Vraag

Hoi allemaal,

 

Gister heb ik afscheid genomen van mijn VW Golf die plek moest maken voor een nieuwere auto. Een Passat uit 2007.

 

Na de eerste kilometers met deze auto viel mij een tweetal zaken op. Een van die punten is de instapverlichting, de rode verlichting onderaan ieder portier, die niet werkt. Het lampje gaat bij geen enkele deur aan.

Heeft iemand enig idee wat hiermee mis zou kunnen zijn? Is hier een aparte zekering voor of moet die verlichting ergens worden aangezet?

 

Mijn tweede punt gaat over de motor (licht schudden bij stationair lopen) en zal ik plaatsen in een andere rubriek.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties.

 

Groet, Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Robertje, bedankt voor jouw reactie. Dit zou best kunnen kloppen! Wist niet dat VW ook normale reflectors gebruikt voor zijn auto's aangezien zelfs mijn vorige auto, een standaard Golfje uit 98, er eentje had. Zal vandaag eens kijken of ik zo'n reflector eruit kan wippen.

 

Gr. Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Verlichting in de deur is dus niet standaard, is dit ook van toepassing voor het akoestisch signaal bij bv het aanlaten van de lampen?

De Passat kent geen akoestisch signaal bij het aanlaten van de lampen. Ze gaan gewoon vanzelf uit als je de sleutel uit het contact haalt. Meestal is dat ook niet nodig als er een lichtsensor gemonteerd is en de koplampen in de Auto stand staan. Ik heb mijn lichtschakelaar geloof ik nog nooit aangeraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden