Ga naar inhoud
  • 0

achterlampen


highline 2003

Vraag

Hallo allemaal,

Deze week reed ik achter een passat sedan bg met russisch kenteken.

de auto was vrij standaard uitgerust maar had wel van die mooie zijlampjes in de bumpers.

Hetgene wat mij echter opviel was, dat toen hij remde, alle 2 de rode rondjes van de achterlichten (links+rechts,4 in totaal dus) feller gingen branden, iets wat zeer duidelijk was.

ik heb niet het idee dat ze dit zelf geknutseld hadden.

Weet iemand hoe ik dit mogelijk ook kan krijgen op mijn bg variant, want het was zeer duidelijk/veilig.

alvast bedankt voor uw reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

om één ronde bol te krijgen is goed te doen. Als je alle bollen met remlicht aan wilt hebben moet je oppassen met je remlicht schakelaar.

Die is daar niet voor gebouwd en brand na een tijdje door.

De uitvoering zoals je dan ziet is zoals in de USA de wagens hun remlicht hebben.

Die hebben ook een ander binnen paneel waar de lampjes op zitten en de unit zelf is van binnen ook anders. Ook de unit is iets anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
om één ronde bol te krijgen is goed te doen. Als je alle bollen met remlicht aan wilt hebben moet je oppassen met je remlicht schakelaar.

Die is daar niet voor gebouwd en brand na een tijdje door.

De uitvoering zoals je dan ziet is zoals in de USA de wagens hun remlicht hebben.

Die hebben ook een ander binnen paneel waar de lampjes op zitten en de unit zelf is van binnen ook anders. Ook de unit is iets anders

Klopt Alle. Ik heb 1 lamp per bol kom ik achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als je alle bollen met remlicht aan wilt hebben moet je oppassen met je remlicht schakelaar.

Die is daar niet voor gebouwd en brand na een tijdje door.

Zou dit te omzeilen zijn door gebruik van bv led lampjes?

 

Denk het wel, het probleem is dat er normaal 2x 21watt + een derde remlicht op ledjes over de remlichtschakelaar loopt, 3e remlicht kun je ff verwaarlozen.

 

Ga je alles op remlicht doen, is dat 8x21watt. Spanning blijft gelijk, nml 12volt, dus je stroomsterkte (amperes) vliegt omhoog.... met als resultaat dat je zekering het net wel/net niet houd, je remlichtschakelaar kan er iig niet zo best over.

 

Met LEDjes moet normaal de wattage en dus de stroomsterkte drastisch afnemen, dan moet het lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden