Ga naar inhoud
  • 0

Clima cc/b7 hulp nodig :(


SpeedyBE

Vraag

dus ik heb een unit overgekocht van hier opt forum maar zit te sukkelen met aansluiting, zie hier overal overpinnen enz maar weet nu echt niet wat ik moet doen aangezien het per modeljaar blijkbaar verschilt

 

ik heb een Passat 3C van 2008 met kontverwarming

 

hier foto's als iemand info kan geven wat ik moet doen (moet er iets met vagcom gebeuren)

 

muagpi.jpg

 

35buufp.jpg

 

2jg2xiu.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Betreft je foutcodes. Als je nog een RODE tacho hebt krijg je 1 foutmeldingen. Heb bv geen RNS510 heb je ook een foutmelding. Je nieuwe clima wilt namelijk met tacho en RNS communiseren. Als die te oud zijn en die functie niet hebben, krijg je een melding. Waarschijnlijk zijn dat de meldingen dit je hebt. Als dat zo is, dank niets om zorgen over te maken....

 

MAAaaarrr is wel meer verleidelijk om nu Kleuren tacho en RNS510 erin te stoppen :)

 

(ps. dit zijn mijn conclusies naar soortgelijke meldingen en wat spuurwerk, ook na deze update :)... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik weet niet of je het hebt opgelost maar ik zal het even duidelijk uitleggen wat in 1 keer werkt.

 

Voor het onthouden van de instellingen op je clima.

Pin 20 doorknippen, het stukje waar je pin aan zit solderen aan pin 16 (rood/geel)

 

Voor de mensen die nog een ECON knop hebben op zijn originele clima.

 

Op de bruine stekker!

 

Pin 7 doorknippen, het stukje wat uit de kabelboom komt solderen aan Pin 10

Pin 8 doorknippen, het stukje wat uit de kabelboom komt solderen aan Pin 9

 

Dan werkt het in 1 keer, en als je navi een nieuwe FW heeft en je gateway is een nieuwe versie dan zie je het ook op je RNS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden