Ga naar inhoud
  • 0

te zachte stoelen


highline 2003

Vraag

Hallo,

sinds enkele weken heb ik nu een passat 2003 highline met half leer/half alcantara bekleding.

het is mij opgevallen dat de stoelen heel zacht zijn, je zakt echt iets in de stoelen.(krijg rugpijn in onderrug)

De auto heeft 146000km gereden, dus ik kan me niet voorstellen dat de stoelen doorgezakt zijn.

omdat ik van stevige (sport)stoelen hou, zoek ik naar een oplossing.(voorheen audi s line en skoda octavia/golf5 sportstoelen gehad, super stoelen).

volgens mij is er maar 1 type stoelen geleverd voor de passat(geen sportuitvoering met stevige sportstoelen).

zou nieuwe schuimvulling een oplossing kunnen zijn, of zijn deze ook al zacht en zonder veel zijdelingse steun?

hebben jullie evtl een oplossing of een tip voor evtl. andere stoelen die makkelijk te plaatsen zijn.

voor de rest super tevreden met de auto.

 

groeten en bijvoorbaat dank voor jullie reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Robin,

 

Ik herken dat je van een slappe zitting last van je rug krijgt. Ik heb bij mijn vorige auto de zitting extra stevig laten opvullen door een auto stoffeerder in Vlaardingen. Stoel zat daarna echt weer prima. Je kan natuurlijk ook weer een origineel stoelkussen aanschaffen en zal je misschien €100 duurder uit zijn.

 

Met 146.000K en +/- 50km gemiddeld heeft er toch bijna al 3.000 uur iemand op dat kussen vertoeft. Wordt wel eens tijd voor een vers kussentje denk ik dan zo... :roll::lol:

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden