Ga naar inhoud
  • 0

Armsteun 3b opnieuw bekleden?


RubenHannesse

Vraag

Hallo,

 

Vermits ik een nieuw bruin leder interieur heb gekocht voor in mijn 3b variant, lijkt het mij nu hoog tijd om mijn armsteun eens opnieuw te bekleden (nu is het zwart en afgeschoten). Weet er iemand hier hoe ik de klep van mijn armsteun kan losmaken en of dit zelf opnieuw te bekleden valt?

 

Groeten Ruben

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die armsteun van de 3b schaniert achteraan dmv 2 palletjes, daar moet je gewoon even mee prutsen dat ze eruit gaan. Ik heb destijds voor men bora (is dezelfde als 3B) gewoon een met leder bekleed besteld bij dealer. Je kan die klep namelijk gewoon los bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kan er misschien iemand mij ook vertellen wat ik allemaal nodig heb om in mijn passat de achterste ruiten om te bouwen naar elektrische bediening? Heb ik elektrische mechanismes nodig hier op te zetten??

 

Als je in de KB had gekeken had je deze mooie how to van Jeroen gevonden 8-)

viewtopic.php?f=151&t=24587

 

Succes met de ombouw. We willen er wel een foto reportage van

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kan er misschien iemand mij ook vertellen wat ik allemaal nodig heb om in mijn passat de achterste ruiten om te bouwen naar elektrische bediening? Heb ik elektrische mechanismes nodig hier op te zetten??

 

Als je in de KB had gekeken had je deze mooie how to van Jeroen gevonden 8-)

http://vwpassat.nl/viewtopic.php?f=151&t=24587

 

Succes met de ombouw. We willen er wel een foto reportage van

 

Ik was deze al tegen gekomen, maar ik vind hier niets in terug of hij de elektrische mechanismes heeft moeten kopen en bij plaatsen. Voor de rest lijkt het mij duidelijk hoe ik het zal moeten doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden