Ga naar inhoud
  • 0

Help mistlampen gevraagd!


George007

Vraag

Beste mensen, afgelopen vrijdag heb ik getracht mistlampen in te bouwen in mijn Passat 3C uit 2006.

Ik had netjes Skoda 4 leds lampjes gehaald en ook roosters met gaten.

Maar de hele zooi paste niet, maar met lijm en tyrapjes alles aan elkaar gebreid, maar het ziet er niet uit :embarassed::twisted::evil:

Nu heb ik van Ids begrepen dat ik een paar OEM mistlampen moet hebben van de 3C en daar het binnenwerk in moet overbouwen.

Dus wie heeft er voor mij mistlampen met een mooi glas erin natuurlijk.

 

Ik hoor het graag.

 

Groetjes George

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hay, ik heb bij de lokale autoshop mistlampen gehaald voor 25,- ps

zien er goed uit en na 6 maanden nog steeds ok

heb er een paar hb led lampen in gedaan top !

alleen dat stomme lampje op t dashboard,,,,,

 

maar van die weerstanden erin die bloedheet worden doe ik niet... geen zin in fik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Beste mensen, afgelopen vrijdag heb ik getracht mistlampen in te bouwen in mijn Passat 3C uit 2006.

Ik had netjes Skoda 4 leds lampjes gehaald en ook roosters met gaten.

Maar de hele zooi paste niet, maar met lijm en tyrapjes alles aan elkaar gebreid, maar het ziet er niet uit :embarassed::twisted::evil:

Nu heb ik van Ids begrepen dat ik een paar OEM mistlampen moet hebben van de 3C en daar het binnenwerk in moet overbouwen.

Dus wie heeft er voor mij mistlampen met een mooi glas erin natuurlijk.

 

Ik hoor het graag.

 

Groetjes George

 

Hoi George als je geduld heb, deze twee op E-Bay

 

http://www.ebay.de/itm/NEBELSCHEINWERFE ... 3f1bbb4d16

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hay, ik heb bij de lokale autoshop mistlampen gehaald voor 25,- ps

zien er goed uit en na 6 maanden nog steeds ok

heb er een paar hb led lampen in gedaan top !

alleen dat stomme lampje op t dashboard,,,,,

 

maar van die weerstanden erin die bloedheet worden doe ik niet... geen zin in fik....

 

Die weerstanden heb ik ook erin zitten, inderdaad ze worden bloedheet, maar je moet ze ook vrij ophangen achter je mistlamp met een tierip , bij mij zitten ze twee jaar in, en deze week is er eentje kapot gegaan, die heb ik weer vervangen voor een nieuwe, ik heb zelf geen zin om hele tijd naar een storings lampje te kijken.

 

gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zelf ook zo 'n weerstand met dik koellichaam, imho heeft dat ding meer dan zat koeling door de luchtstroom, en gaat ie kapot, dan gewoon 'n andere.

 

 

Ik vind 't super irritant om tegen storingslampjes aan te moeten kijken. Ja, ik ben zo iemand die al half z'n stuur in twee begint te vreten van de stress als het reservelampje aangaat :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Beste mensen, afgelopen vrijdag heb ik getracht mistlampen in te bouwen in mijn Passat 3C uit 2006.

Ik had netjes Skoda 4 leds lampjes gehaald en ook roosters met gaten.

Maar de hele zooi paste niet, maar met lijm en tyrapjes alles aan elkaar gebreid, maar het ziet er niet uit :embarassed::twisted::evil:

Nu heb ik van Ids begrepen dat ik een paar OEM mistlampen moet hebben van de 3C en daar het binnenwerk in moet overbouwen.

Dus wie heeft er voor mij mistlampen met een mooi glas erin natuurlijk.

 

Ik hoor het graag.

 

Groetjes George

 

Hoi George als je geduld heb, deze twee op E-Bay

 

http://www.ebay.de/itm/NEBELSCHEINWERFE ... 3f1bbb4d16

Hoi Ids ik ga je binnenkort bellen ik heb alles compleet liggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden