Ga naar inhoud

Xenon H7 kit Canbus Pro voor Passat B6 Pilot lampen €60,-


call

Aanbevolen berichten

Bij je afbeeldingen heb je een foto en daar staat "mijn xenon koplamp" bij, terwijl je nog zei dat dat niet je koplamp was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mensen,

 

wel of geen reclame maar ik ben toch echt aan het zoeken naar een goede set. ik heb het forum al doorzocht maar koopt iedereen dan hier een set van 200 euro.

ik vind het best veel geld maar daar zal ook kwaliteit tegen overstaan. of kan ik ergens een echt pilot setje voor minder krijgen?

Mag ook in een pb hoor als ik maar weet waar ik moet zijn.

 

 

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee hoor ik heb nu 2 passats gehad en ook maar 2 sets xenon.

 

De eerste passat was een 3B sedan en daar heb ik toen een pilot set in gehad. Goed spul, buiten de prijs, niks mis mee.

De tweede passat was een 3BG variant en daar heb ik de goedkoopste set in gezet die ik vinden kon (39,- uiteindelijk dacht ik) alleen die heb ik via een relaisschakeling aangesloten.

Dus de voeding meteen van de accu af en zo krijg je een redlijk schone spanning op je xenon balasten en zo dempt je accu ook de rare piekspanningen die van veel cheapass sets af komen.

Deze set heeft er bijna 135.000km ingezeten en volgens mij doet hij het nog steeds.

 

Dus goedkoop kan ook heel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedkope sets + passat 3c = miserie dat is mijn formule :shock:

bouw nu al een jaar of 5 xenon in 3c in , en nog geen enkele pilot set die het niet deed in een 3c , ok er zitten ook defecte tussen maar die worden probleem loos vervangen

heb al heel wat mensen over de vloer gehad met goedkope sets in de 3c en die deden alles behalve goed werken , tot nu toe nog steeds geen set gevonden onder de 100 euro die probleemloos en zonder storing blijft werken in de 3c , diegene die er een kan aanbrengen , en kan aantonen dat alles vlot werkt en wiens set goedkoper is dan 100 euro , wel die heeft werk op dit forum , en die persoon wil ik graag promoten , tot dat iemand het tegen deel bewijst blijf ik pilot verkopen en inbouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vernomen dat de golf 7 nog irritante boordcomputer heeft vandaar. Neem gewoon contact op je zult zeker geen spijt krijgen :D

 

Krijg je bij het kopen van een xenon setje ook een relatie erbij? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden