Ga naar inhoud

Xenon H7 kit Canbus Pro voor Passat B6 Pilot lampen €60,-


call

Aanbevolen berichten

Hallo leden,

 

Heb al paar keer kits gekocht voor mijn passat maar geen een heeft mijn storing verholpen. Maar ben op internet iemand tegen gekomen die Xenon aanbied en 100% storing oplost. Heb het besteld en het heeft inderdaad mijn storingen opgelost

 

De lampen waren van Pilot en starters van D-Xenon Pro line. Het is zeker een aanrader :D !!

 

 

image.php?image_id=10423

 

 

Hij doet ook aan inbouwen neem maar contact met mij geef ik zijn nummer. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles voor maar 60 euro? of enkel de lampen zonder balasten enzo

 

Idd alles voor maar 60 euro dus Starters en lampen. De lampen zijn van pilot met metaal base passen perfect.

Het is wel geldig voor H7 ik neem aan dat jou auto H7 heeft :D

 

hieronder nog foto`s:

 

 

$_85.JPG

$_85.JPG

$_85.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof er geen reet van dat dat originele pilot lampen zijn voor die totaalprijs... en wat betreft zich hier binnen komen smijten, zonder voorstellen en meteen zijn waren beginnen aan te prijzen, nota bene in het verkeerde forumgedeelte (allicht omdat je niet kan posten in het te koop forum...).

 

Dit stinkt naar pure sluikreclame!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof er geen reet van dat dat originele pilot lampen zijn voor die totaalprijs... en wat betreft zich hier binnen komen smijten, zonder voorstellen en meteen zijn waren beginnen aan te prijzen, nota bene in het verkeerde forumgedeelte (allicht omdat je niet kan posten in het te koop forum...).

 

Dit stinkt naar pure sluikreclame!

 

Waarom mag ik mensen niet informeren over een goedkope xenon pro kit. Ik heb aangegeven dat de lampen pilot zijn en starters D-Xenon pro ik begrijp niet waarom je moet haten. Heb ze zaterdag in laten bouwen dus wou zelf meteen iets nuttig posten. Hou je meningen liever voor je zelf want je kraakt maar af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik vrijdag van audi naar passat ben gegaan. Is dat dan niet normaal om nu pas member te zijn. En zocht even op internet naar xenon hij heeft ze meteen ook ingebouwd dat is pas aardig op een zaterdag :)

 

En dan is je 1e post gelijk reclame voor diegene? Opvallend, vind je zelf ook niet? :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik vrijdag van audi naar passat ben gegaan. Is dat dan niet normaal om nu pas member te zijn. En zocht even op internet naar xenon hij heeft ze meteen ook ingebouwd dat is pas aardig op een zaterdag :)

 

En dan is je 1e post gelijk reclame voor diegene? Opvallend, vind je zelf ook niet? :wink:

 

Dan ga ik maar voorstellen hoor als dat jou zo erg aanspreekt. Toen ik een audi had en een pericht poste op de audiforum had niemand zo veel te klagen dat ik reclame maakte. Het is hoe men het wilt accepteren het is toch een hint voor jullie als je toch een xenon kit wilt hebben. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan goed zijn dat de lampen van pilot zijn hoor ;) je word bang hoeveel een pilot setje kost aan inkopen, al helemaal als je grote partijen inkoopt. Maar de ballasten moet je niet teveel van verwachten die zijn een en al rotzooi. Als ze een keer vochtig worden kun je zr binnen paar weken weggooien. Hoor alleen maar slechte dingen over die ballasten. Maarja daar betaal je ook voor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan goed zijn dat de lampen van pilot zijn hoor ;) je word bang hoeveel een pilot setje kost aan inkopen, al helemaal als je grote partijen inkoopt. Maar de ballasten moet je niet teveel van verwachten die zijn een en al rotzooi. Als ze een keer vochtig worden kun je zr binnen paar weken weggooien. Hoor alleen maar slechte dingen over die ballasten. Maarja daar betaal je ook voor ;)

 

 

Ik had hiervoor voor mijn audi bij iemand anders gekocht drie keer een kit maar nee hoor die gingen snel stuk en ja test garantie xD dus had niet zoveel kans meer ahahah :P maar deze is wel wat zwaarder die ballasten ik hoop dat ze lang gaan hij doet het al 3 jaar dus ik vind hem wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat Erom hoe waterdicht zijn ze. Want heel vaak zijn de Cheap setjes niet zo slecht maar gaan het snelst kapot doordat ze niet goed tegen water kunnen Ofja heel slechte behuizingen. Er sijpelt wat water binnen van bv motor wassen etc en daar gaan je ballasten ;) mooi dat jij een goed adresje hebt. Maar je titel is eigenlijk alsof je een louche mp titel hebt gekopieerd. Want je zegt dat je een pilot pro line kit hebt voor €60 terwijl dat helemaal niet zo is het is gewoon een simpele namaakset Maakt mij niet uit maar de moderators zullen er niet blij mee zij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de eerste foto is niet mijn lampen ik kon niet via mobiel uploaden eigenlijk wist ik niet hoe het moest dus dacht ik ga maar via computer iets vinden. Ik heb aangegeven dat het pilot lampen zijn idd het zijn pilot lampen volgens hem alleen xenon kit is niet pilot ik zeg ook pilot lampen in mijn Topic. Ik denk dat ze daar niet moeilijk over gaan doen. Nou hij heeft ze tijdens de regen gemonteerd :P dus haha ik weet niet of het tegen water kan maar ik ga niet mijn motor reinigen heb ik 1 keer gedaan bij mijn golf nou die ging met pensioen xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Heb al paar keer kits gekocht voor mijn passat maar geen een heeft mijn storing verholpen.

 

Je hebt pas sinds vrijdag 'n passat, en al meerdere sets gekocht... klopt iets niet in die verwoording... :blink:

 

Ja eigenlijk eerst voor mijn audi nou het werkt op 2012 auto`s beweert hij nou neem gewoon contact op en vraag het hem maar :D

Bij mij zie ik geen meldingen van ping ping ping

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden