Ga naar inhoud
  • 0

attesten verkrijgen? (België)


Tom94

Vraag

ik heb van een maat van mij verlagingsveren (40mm) gekregen die bij hem in het tuinhuis lagen van zijn vorige auto,

de papieren zijn helaas wel verdwenen door de tijd daar te liggen...

 

iemand een idee hoe ik de attesten kan bekomen?

montageattesten kan ik krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
zwart spuiten en gewoon naar de keuring gaan , kost je niks

attesten zijn normaal te verkrijgen in elke goede banden zaak ( montage attesten toch )

 

montage attest hebt ge niks aan zonder attest van de veren zelf guy ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In BE heb je een GOCA attest nodig voor verlaging. Kan je vergelijken zoals een TÜV in DE.

Soms kan je attesten van de fabrikant afprinten en dien je die in te vullen bij een montage center. Sommige doen er moeilijk voor (meestal) omdat zij die niet hebben geplaatst.

Zoek anders een tuningshop of bandencenter en betaal 20€ voor het invullen en stempel dan heb je meer kans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik zou het eerst proberen zo te gaan , als em nie te laag ligt en het balkske valt nie om dan zien die da nie eens , zorg wel dat de veren zwart zijn , of verroest

 

40 mm lager, dat zien die mannen volgens mij ook wel hoor guy. je kan evt. 'n kopietje nemen van iemand anders z'n attesten. Die mannen kijken echt niet welk merk of type van veren je eronder hebt zitten. Hooguit of je attest van je veren overeen komt met het type voertuig.

 

Ik had onder m'n v40 ook verlagingsveren, die mannen wilden nog moeilijk gaan doen omdat daar op dat attest stond voor Mitsubishi carisma... onderaan stond in kleine lettertjes bij vermeld (ook voor v/s40) . Op zich niet zo gek, gezien die auto's op 't zelfde platform in born van de band rolden, maar dat hadden die oetlullen aan de keuring wss nooit geweten...

 

wilden mij toen al meteen finaal afkeuren daarop, heb de stationschef erbij moeten halen nog voor ze ook maar verder wilden doen aan m'n keuring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kristof waarom weet gij het toch altijd beter , eric is 6 jaar achter elkaar naar de keuring geweest met 4 cm verlaging , helaas waren zijn veren op het laatst zo door gezakt en met die dikke installatie in de koffer , tot het balkje omviel hebben die dat nooit gezien en zouden die dat nooit gezien hebben

eric heeft ook een 3b variant

betweter verdomme

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
kristof waarom weet gij het toch altijd beter , eric is 6 jaar achter elkaar naar de keuring geweest met 4 cm verlaging , helaas waren zijn veren op het laatst zo door gezakt en met die dikke installatie in de koffer , tot het balkje omviel hebben die dat nooit gezien en zouden die dat nooit gezien hebben

eric heeft ook een 3b variant

betweter verdomme

 

ik spreek uit m'n eigen ondervinding guy, ik ga me niet uitspreken over iemand anders die kennelijk meer chance had dan ik :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden