Poonya Geplaatst 16 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 16 oktober, 2013 Binnenkort krijg ik een nieuw navigatiesysteem namelijk een Discover Media. Zit daar net als op de RNS510(die ik nu heb) ook een camera ingang voor een achteruitkijkcamera? En is die video-in ingang standaard geactiveerd? Iemand die het weet mag het zeggen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Poonya Geplaatst 17 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 oktober, 2013 Niemand? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 17 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 oktober, 2013 FF googlen en je hebt je antwoord. Zie hier http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... media.html Kost wel wat, maar dan klopt het plaatje. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 17 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 oktober, 2013 Discover media? De ingebouwde navi die ook in de Golf 7 zit? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Poonya Geplaatst 17 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 oktober, 2013 Dat het bestaat en er is weet ik. Sterker, nog, iedere VW dealer biedt dit als optie aan en monteert ook nog eens voor je als je dat wilt Maar het is toch veel leuker om voor €5 een DHZ China Ebay cam op je kofferbak te prakken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 17 oktober, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 oktober, 2013 Dat het bestaat en er is weet ik. Sterker, nog, iedere VW dealer biedt dit als optie aan en monteert ook nog eens voor je als je dat wilt Maar het is toch veel leuker om voor €5 een DHZ China Ebay cam op je kofferbak te prakken Dan zou je je vraagstelling moeten veranderen. Je vraagt of het mogelijk is. Ik doe jou linkje waarvan je kan concluderen dat het dus mogelijk is. Nu zeg je eigelijk ja dat weet ik wel dat het kan maar wil weten of jullie dat ook weten. Stel dan je vraag van wie weet linkje naar camera van 5 euro. Jammer dit. Maargoed. Dat wist je waarschijnlijk ook al? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Poonya Geplaatst 17 oktober, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 oktober, 2013 Lees mijn begin post nog maar eens heeeeeel goed Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Poonya Geplaatst 9 januari, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 januari, 2014 Echt niemand die het weet? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Poonya Geplaatst 14 januari, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2014 Is het systeem soms nog zo nieuw dat niemand het kent? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Ozzy Geplaatst 14 januari, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2014 Is het systeem soms nog zo nieuw dat niemand het kent? Ja en ik snap nog steeds niet hoe je dat in een 3AA hebt gekregen... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Poonya Geplaatst 14 januari, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2014 Forumbeheer is wat mij betreft vrij om dit topic te verplaatsen naar de juiste rubriek Maar ik begrijp hieruit dat je het ook niet weet Özgür? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fai Geplaatst 14 januari, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2014 Binnenkort krijg ik een nieuw navigatiesysteem namelijk een Discover Media. Zit daar net als op de RNS510(die ik nu heb) ook een camera ingang voor een achteruitkijkcamera? En is die video-in ingang standaard geactiveerd? Iemand die het weet mag het zeggen Ik zeg ga gewoon naar de Vw dealer toe in de showroom en kijk in welk auto zo Discover Media heeft en kijken gelijk de een achteruitkijkcamera op de auto zit en dan weet je dat het kan Poonya Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Poonya
Binnenkort krijg ik een nieuw navigatiesysteem namelijk een Discover Media.
Zit daar net als op de RNS510(die ik nu heb) ook een camera ingang voor een achteruitkijkcamera? En is die video-in ingang standaard geactiveerd?
Iemand die het weet mag het zeggen
Link naar reactie
Delen op andere sites
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten