rob24 Geplaatst 10 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 september, 2013 Ik ben op zoek naar de onderdelen nummer van een elektrische Achterklep van een passat 3c Bedrading, motor, sluit hulp, knop enz. En een inbouw beschrijving en onderdelen dus heeft iemand iets liggen laat het me dan even weten Alvast bedankt Gr. Rob Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jaap Geplaatst 10 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 10 september, 2013 Hier staat normaal alles, maar de site ligt er tijdelijk uit. http://www.passat3c.info/cms_neu/offline.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 rob24 Geplaatst 10 september, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 september, 2013 Jaap bedankt voor de info ga er even op kijken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 oele Geplaatst 12 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 12 september, 2013 Kak, ben pas alle papieren uitdraaien van deze site verloren... Zaten in mijn rugtas, welke open was gewaaid op (nogal snelle) rit op motor naar mijn werk . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ids30postma Geplaatst 13 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2013 Je kunt alle onderdelen vinden op BM-onderdelenshop.nl twee achterklep schanieren ( enige onderdeel die ze niet hebben, maar waarschijnlijk kosten ze niet al te veel bij de dealer) twee motoren ( 300) draadboom voor achterklep ( 110) achterklep vergrendel slot ( 150) Dit is wat je nodig heb voor een elektrische achterklep, twee draden naar rechter zekering kast, een draad naar je boordnet, en dan coderen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Speedyace Geplaatst 13 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2013 Als dit geen koopje is. http://www.ebay.nl/itm/VW-Passat-3C-Sat ... df7&_uhb=1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 gerdtdi Geplaatst 13 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 13 september, 2013 ik heb een compleete set liggen, is werkend te zien. met kufatecmodule Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
rob24
Ik ben op zoek naar de onderdelen nummer van een elektrische Achterklep van een passat 3c
Bedrading, motor, sluit hulp, knop enz.
En een inbouw beschrijving en onderdelen dus heeft iemand iets liggen laat het me dan even weten
Alvast bedankt Gr. Rob
Link naar reactie
Delen op andere sites
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten