Ga naar inhoud
  • 0

Iemand ervaring met Wynn's Petrol Clean 3?


Passat92

Vraag

Beste mensen,

 

Ik ben net terug van vakantie, en wil graag mijn Passat 1.8 Turbo schoon hebben.

Kan ik hiervoor Wynn's Petrol Clean 3 gebruiken? Mij vader heeft voorheen per ongeluk diesel in plaats van Benzine getankt, de auto heeft hij niet gestart, ze waren hem daarna leeg gaan zuigen, via een slang.. Maar der blijft altijd nog een beetje vuil over.

 

Hoe kan ik dit het beste oplossen? Of zal ik beter Wynn's Injector Cleaner plus gebruiken? (Dat paarse flesje)..

 

Dank alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mijn app goedkoop RON98 (super plus):

BP Express, IJweg 341 Zwanenburg

Avia Xpress, Zwanenburgerdijk 516 Zwanenburg

Avia, Nieuwemeerdijk 140 BH'dorp

 

duurder:

BP Nieuwe hemweg 11

BP Sloterplas, Burg Rendorpstr 2

BP Slagboom, Gooiseweg ZW 10

BP Bergwijk, Bergwijkdreef 6 Diemen

BP Gaasperdam, Reewijkplein 1

Argos, Buikslotermeerplein 295

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dennis en Erwin, jullie hebben helemaal gelijk. ik tank ook alleen aral 102 in Duitsland.

 

de passat heeft net een beurt gehad en de olie etc was super schoon, ik had dat niet verwacht.

 

op advies van matthijs heb ik wel eens wat ethanol toegevoegd aan een tank 95 en 98 dat merk je ook goed :mrgreen: via matthijs ook begrepen dat shell niet zo was tegen over bp. wat trouwens op de bank tijdens chippen te zien was (octaan gehalte is bij jd nog even wat verhoogd)

 

Dus nu tank ik alleen ultimate tenzij in duitsland ik 102 kan tanken. Maar ook voor chippen was de motor rustiger met 98 dan 95

 

Heb trouwens een 1.8TSI

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden