Ga naar inhoud
  • 0

Elektrisch inklapbare buitenspiegels


L.J.

Vraag

Hallo,

 

Ik ga misschien binnenkort een set elektrisch inklapbare spiegels kopen en ik vraag me af wat ik nog nodig heb om ze werkend te krijgen? Moet ik andere raammotoren, relay of ccm kopen?

 

Mijn Passat is affabriek uitgerust met verwarmd en elektrisch verstelbaar spiegels.

 

Bij voorbaat dank,

 

Luka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Top.

Thx :thanks:

 

Maakt de keuze / zoek mogelijkheid iets makkelijker..

Maar ga ik denkl ik voor die 3c spiegels, die zijn al helemaal compleet.

 

Op het inkleur spuiten na dan...

aangepast door Thijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ff opletten!!!

spiegels van een 3B en 3BG hebben dezelfde voet,past dus. Dus ook die van de facelift. Een 3C spiegel past niet, maar!!! de spiegelkap van de 3C wel.

neem dus een spiegel van de facelift 3BG (2004/2005) en plaats daar dan de 3C kap op!!!!

Is dus ff een groot verschil

B7 spiegels passen dus niet!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat Alle zei klopt idd. Je kan de laatste buitenspiegels monteren van een 3BG  met knipperlicht. Van een 3c past het niet. Wel de kappen.

 

Hier een link met de buitenspiegels voor de 3BG ( ook de instapverlichting van de skoda):

 

http://www.passatplus.de/umbauteile/aussenspiegel/blinkerspiegel.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey,

 

Ben ik weer... was even geleden, maar heb eindelijk mn spiegels met knipperlicht klaar.... duurt even, maar heb je ook wat... :mrgreen:

Nee heb even stil gelegen, maar wou het allemaal weer even oppakken.

 

Ik had destijds van Dieseltje een aansluitschema gehad.

En er zijn een hoop How-to's...

 

Maar is er ook een How-To (incl foto's)  hoe ik mijn spiegels met knipperlicht en in samenwerking met de Audi relais aansluit?

 

Want die vond ik niet bij de Knwoledge base...

En het schema gaat mij toch even een stapje te ver..

 

Hoe ik mijn oude spiegels eraf haal, en de nieuwe er opzet, das geen probleem natuurlijk.

Maar dan.

- Als het goed is is de stekker betreffende de bediening en verwarming gewoon passend. (plug en play)

- De stekker voor het knipperlicht? of zit hier ook al een stekker voor weggewerkt en is dit dan ook plug en play (had nml nog geen knipperlichten op mijn 3bg)

- het aansluiten op de audi relais..?

 

En anders denk ik dat ik toch maar even een beroep ga doen op maxx007at :mrgreen:

 

Hoor het wel.

 

Thx alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, van het weekend eindelijk een klein beetje tijd... (ben nog al beperkt in mijn vrije tijd...dit komt doordat ik 2 lieve kinderen heb, en een vrouw lief die in het weekend werk...en de jongste net 1 geworden is..)

Maar goe,  zoals ik al zei, eindelijk tijd... hahaha.

 

Spiegels gemonteerd, inderdaad plug en play, en net zoals dieseltje al zei,  een draadje trekken naar de A-style, en voila ook de knipperlicht doet het.

:wohow:

Nu alleen nog even uit puzzelen hoe de Audi relais aangesloten moet worden (zodat de spiegels ook naar binnen klappen), naar aanleiding van de aansluitschema van Dieseltje, en de instapverlichting....

Maar ik denk dat ik daar Martijn (Maxx007at) maar evne voor ga uitnodigen... :mrgreen:

 

Het enigste vreemde van het verhaal is het volgende:

Ondanks plug en play, als ik de spiegels wil verstellen (ze zijn elektrisch verstelbaar), gaat links goed, deze kan ik gewoon verstellen....

Maar als ik rechts wil verstellen, dan doet links mee.... :blink2: dus die gaan allebei tegelijk dan.... dus moet nu eerst rechts goed stellen, en dan pas links....

 

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

is comfort functie.

blijkbaar staat jouw wagen dan op RHD (rechts gestuurd)

Is je comfort module gewisseld?

Niet dat ik weet.

Maar als het zo hoord, vid ik het prima.

Was me nml bij mijn originele spiegels niet opgevallen. dat ze allebei tegelijk verstelde.

 

Is ook geen ramp ofzo (lijkt mij), maar viel mij nu op... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden