Ga naar inhoud
  • 0

bijgeluiden motor met filmpje!!!!!!!!


rick76

Vraag

gisteravond starte ik mijn auto en hoorde ik een heel apart geluid bij de motor. Ik heb echt geen idee wat het is.

Vorig jaar april is de kettting vervangen. Wie weet wat hier aan de hand kan zijn.

Je hoort ook een sissend geluid. Het gluid wordt wel minder maar blijft aanwezig tijdens het rijden.

 

klik op de foto om het filmpje af te spelen.

 

th_video-2013-06-16-11-51-38_zps713d3d9a.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hmm de auto heeft een nieuwe turbo gehad met 92.000 km nu staat de teller op 112000 km. Is zeker een duur geintje als de turbo het zal zijn.

Tijdens het rijden merk ik niet dat hij inhoud. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet flink heb doorgetrokken om het te testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net de auto laten horen en bekijken door een monteur van auto centrale wageningen. Hij heeft de boel bekeken en geluisterd. Hij zei gelijk dat het de waterpomp mogelijk de oorzaak is. Aangegeven dat de waterpomp vorig jaar vervangen is toen de ketting ook vervangen werd. Hij gaf aan dat ik dan het beste terug kan naar de dealer. Echter deze dealer zit niet in de buurt. Het gaat ons waarschijnlijk 190,- Euro kosten. Dit is dus te overzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag werd mijn auto netjes terug gebracht. Het was inderdaad de waterpomp. De waterpomp lagers waren gewoon kapot. Er lekte zelf water uit. Volgens de garage waren we net op tijd.

rekening van 199,81 grrr. Maar de auto loopt als een zonnetje. Ook geluiden die ik eerder hoorde zijn nu weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de auto bij een andere garage laten maken omdat het niet meer verantwoord was om mee te rijden. De garage waar de pomp 14 maanden gelegen is vervangen is 200 km van mij vandaan. Ik heb de factuur en een mail gestuurd naar de garage. Nu hopen dat hij mij tegemoet wil komen. Ik ben bang van niet maar ik ben blij dat het alleen maar de waterpomp is. Ik zag de bui al hangen.

Weet je toevallig hoelang je garantie hebt op zo'n pomp 1 of 2 jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden