Ga naar inhoud
  • 0

Xenon origineel


Berkii

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hou de prijzen laag aan:

 

  • Koplamp units, incl. D1S lampen, ballasten en bochtenmodules - 600 eu
  • Adapterkabel set halogeen/bi-xenon - 50 eu
  • Kufatec kabelboom met as sensoren en stuurdoos - 359 eu
  • Inbouw en aanleren - 350 eu

 

Dus...

 

Je kan alles zelf doen, dan moet je wel ff de kennis hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is dat met monteren ?

Was nog niet klaar ;-)

 

Je moet ook nog met bouwjaren rekening houden, daar zijn al diverse topics over geweest.

 

Losse D1S lamp, min. 50 eu p/st

Ballast, min. 100 eu

Stuurmodules, min. 40 eu

 

Al met al best prijzig, goed zoeken op internet en wat geluk en je kan wat in de prijs drukken.

Heb de mod zelf net enkele weken m.u.v. de hoogteregeling en was al > 600 eu kwijt, maar had het eerder moeten doen :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1 nieuwe D1S lamp (originele) kan je gerust effe 130-180 euro per stuk noemen hoor... tenzij je iemand of een bedrijf kent die het voor minder verkoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ozzy jij betaald altijd duur zo te merken ik heb eigen bedrijf dus kom goedkoop aan die lampen

 

Nee... die lampen zijn sowieso duur, als je die originele (Osram Xenarc 4300K) voor minder dan 90 euro per stuk (nieuw) vind (als particulier zijnde), zou ik toch snel gaan twijfelen of het wel echte zijn, er zijn namelijk heel veel neppe op de markt ;)

 

Ik geef het maar effe door zodat je het weet.

 

Overigens, prijs die ik had opgenoemt is bij Autohaas, incl. Korting kosten ze nog 130 eu per stuk nieuw.

 

Ik had een tijdje geleden gezocht naar een goedkopere alternatief (of een leverancier) , maar ook hun vroegen er best veel voor, 90-100 eu per stuk en dat was excl. verzendkosten (Duitsland) , ik kwam dus alsnog bijna op dezelfde prijs uit...

 

Achja... je kan nog altijd aftermarket spul kopen, dan ben je met 60 euro al klaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Morgen ga ik kijken voor hoeveel ik phillips kan leveren

 

Als jij een setje voor een relatief lage prijsje kan regelen (gezien jou reactie), mag je mij gelijk een setje in de kleur 5000k opsturen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is er iemand die doet xenon inbouwen orgineel met meedraaiende lampen met hoogte regeling zo ja wat kost het graag per PM berichten alvast bedankt:D

 

Ik heb nog een setje xenon voor je met bochtenverlichting, met lampen, maar zonder ballasten en stuur modules, mag je hebben voor 350

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heeft er ook al iemand vermeld dat je 'n andere voorbumper en sproeireservoir moet steken?

Lamp reinigingsinstallatie is niet meer verplicht in NL :wink:

 

was de vorm van de lampen niet anders dan de standaardlampen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier de prijzen van XENON D1s

 

Philips Xenonlamp D1s Xenstart

Kleurcode: 4300K

 

68,95 ex bij bestelling van 1, bij bestelling van 10 stuks 49,95 ex

 

 

Osram xenonlamp D1s Xenarc

Kleurcode: 4150K

 

71,95 ex bij bestelling van 1,bij bestelling van 10 stuks 67,95

 

De lampen worden in industrie verpakkingen geleverd anders word het duurder als je met osram of phillips doosje wil maar de inhoud is gewoon osram of phillips

 

 

Berkii Newbie

Newbie Berichten: 92

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden