Ga naar inhoud
  • 0

schokken


vwpieter

Vraag

hoii aan iedereen , ik ben namelijk nieuw hier en had graag eens jullie mening gehoord over mijn probleem

ik rij met vw passat 3c 2liter 140pk

echt nog geen enkel probleem mee gehad tot sinds kort hij bij het optrekken in schokken optrekt meestal tussen de 1000 en 2500 toeren(wel niet altijd) er boven doet hij het niet of toch minder erg

overlaatst had ik ook eens da hij moeilijk wilde starten maar dit maar 1 keer gehad

graag had ik eens geweten of dit probleem bij jullie bekend staat en jullie mij zouden kunnen helpen het op te lossen

 

 

mvg pieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

wat voor bouwjaar en motorcode? In je serviceboekje staat op de sticker de motorcode, kijk even na op je toevallig een BKP hebt, kun je nog naar de dealer voor een verstuiverwissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voer is op http://www.autoweek.nl je kenteken in bij het kentekencheck (rechts bovenin op autoweek.nl kan je dat doen), daar kan je bij motor zien, wat je motorcode is.

 

Als je Passat van voor 2005-2008 is, zal er BKP of BMP staan. Als die van 2008-2010 is, zal er een motorcode staan die met C begint (CBAB ofzo bijvoorbeeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ook als de auto van duitsland komt hij is ingevoerd??

 

Als het goed is, zou dat daar ook moeten staan.

 

Bouwjaar? en anders op de sticker, voorin het boekje kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
bj 2006

denk dat dit het is bmp2106 3715379

maar waarom dit nummer ben nie echt mee ???

 

In 2006 waren er 2 verschillende 2.0tdi 140pk geproduceerd, 1 met 16v zonder roetfilter en 1 met 8v en met roetfilter. We proberen erachter te komen welke jij hebt...

 

Kijk is hiernaar, dan is de sticker van je service boekje een stuk duidelijker voor je.

http://i60.photobucket.com/albums/h23/a ... ple_MM.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dieselpomp kan best slechter worden, daarmee kan ie best goed starten meestal, alleen als de tank wat leger wordt(<20L richting 1/4 tank) dan kunnen de startproblemen verergeren. Ook kan het starttoerental icm inspuithoeveelheid een boosdoener zijn.

dus de dieselpomp kan het wel zijn da hij slechter aant worden is

kan hij daardoor ook minder goed rijden of dient die juist om te starten

kan ik da testen of die nog goed werk ???

GRTZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je moet 'm kunnen horen ''borrelen''.

 

Airco en radio uitzetten en daarna op contact zetten, je moet dan heel eventjes wat horen borrelen, van achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je moet 'm kunnen horen ''borrelen''.

 

Airco en radio uitzetten en daarna op contact zetten, je moet dan heel eventjes wat horen borrelen, van achter.

had dit al eens gelezen hier mercie

maar ik hoor echt niets :roll:

daarom dacht ik dat het dit zou kunnen zijn maar dit stuk kost me wa teveel om er zomaar een nieuwe in te steken en dan het probleem nie opgelost te zijn is er geen andere manier om echt zeker te zijn ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet het niet zeker, maar je zou een slangetje (die van je pomp achter komt) bij je brandstof filter kunnen loshalen en dan de auto op contact zetten, als het goed is zou er wat diesel uit moeten komen, maar ik weet niet precies welke slangetje dat is, zo technisch ben ik helaas niet.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden