®win Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 Afgelopen week was dit gat in de zijkant van het deurpaneel mij voor het eerst opgevallen: Hoort daar een afdekkapje overheen te zitten? Waar is dit gat voor (ik zie een soort klepmechaniek onderin zitten)? Het loopt schuin naar beneden. Pfff, iPhone foto's kun je niet kantelen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Jee13 Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 Gat is voor een vw paraplu Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wheeler Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 precies.. .ze hebben je plu gejat! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ®win Geplaatst 29 april, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 Zit die er standaard in, dan? Of is het een accessoire? Wat kost zoiets? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wheeler Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 volgens mij hoort die er standaard in, tenminste bij de highline, denk dat je niet wil weten wat die los kost... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jaap Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 De prijs valt mee volgens mij. Zag laatst nog 1 bij autohaas liggen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Jee13 Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 http://shop.udenhout.nl/vw-paraplu Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 jaap Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 http://shop.udenhout.nl/vw-paraplu Is dit wel een inschuifbare? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ®win Geplaatst 29 april, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 denk dat je niet wil weten wat die los kost... Gezien mijn vraagstelling dus wel Heeft iemand een onderdeelnummer? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Willem nunspeet Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 denk dat je niet wil weten wat die los kost... Gezien mijn vraagstelling dus wel Heeft iemand een onderdeelnummer? Heb laatst bij Albert Autohaas Zuthpen de 000 087 602 B 041 meegenomen, nou ja gekocht, voor het luttele bedrag van € 10,72 exclusief, mooie en stevige paraplu met hoes die precies in de deur past! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 Je zit toch niet op regen te wachten he grt Jan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Willem nunspeet Geplaatst 29 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 Nee, maar om dat gat in die deur nu met Purschuim te vullen? En eh heb helaas toch wel wat regen gehad afgelopen jaar...... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ®win Geplaatst 29 april, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2013 Je zit toch niet op regen te wachten he grt Jan Nee, juist niet. Maar als het met bakken uit de hemel neerzeikt, dan is een pluutje dichtbij toch wel prettig Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bootje_Ronald Geplaatst 30 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2013 Meest simpele oplossing: koop zo'n inschuifbare plu in de 'kleur' van je lak. Kost maar een paar Euries en houdt je net zo droog als de originele plu... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
®win
Afgelopen week was dit gat in de zijkant van het deurpaneel mij voor het eerst opgevallen:
Hoort daar een afdekkapje overheen te zitten? Waar is dit gat voor (ik zie een soort klepmechaniek onderin zitten)? Het loopt schuin naar beneden.
Pfff, iPhone foto's kun je niet kantelen
Link naar reactie
Delen op andere sites
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten