Ga naar inhoud
  • 0

Vagcom, wat is het precies en/of wat kan het doen?


Passat92

Vraag

Beste Passat-liefhebbers,

 

Nu ook al een paar dagen een eerste VW Passat in bezit, super tevreden. Alleen kwam er de dag dat ik de auto kocht, iemand mij vragen of ik een Vagcom heb? Ik zei daarop: "Nee, ik ben geen lid van een Vag-community." Waardoor hij natuurlijk in de lach schoot.. :roll:

 

Dus mensen, wat is het precies en wat doet het?

Ik weet je kunt met de AB (Afstandsbediening) ramen openen/sluiten, maar is dat alles?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Als je niet voorzichtig bent, heel gevaarlijk!!

 

Echt? Wat kan er gebeuren dan?

 

Pas op: VCDS (VAG-COM) is niet voor iedereen even gemakkelijk.

- als je coderingen gaat veranderen, schrijf de originele waarde op, dan kun je nog terug,

- één foutje en je kunt veel schade maken, save niks voordat je zeker bent dat het goed zit,

- per auto(model) verschilt vaak het aantal modules, en het aantal en de betekenis van de kanalen.

 

 

Wees verstandig: maak en save (!) eerst een Autoscan voordat je iets doet (wat dan ook!) met de auto,

 

- dan zijn de coderingen van alle modules tenminste opgeslagen op je pc,

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als je niet voorzichtig bent, heel gevaarlijk!!

 

Echt? Wat kan er gebeuren dan?

 

Pas op: VCDS (VAG-COM) is niet voor iedereen even gemakkelijk.

- als je coderingen gaat veranderen, schrijf de originele waarde op, dan kun je nog terug,

- één foutje en je kunt veel schade maken, save niks voordat je zeker bent dat het goed zit,

- per auto(model) verschilt vaak het aantal modules, en het aantal en de betekenis van de kanalen.

 

 

Wees verstandig: maak en save (!) eerst een Autoscan voordat je iets doet (wat dan ook!) met de auto,

 

- dan zijn de coderingen van alle modules tenminste opgeslagen op je pc,

 

Gr Fai

 

Deze man die weet er van mensen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden