kaneelschep Geplaatst 12 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 12 maart, 2013 Hoi. Ik heb een passat syncro 1.8 station 32b op het oog. De auto zelf ken ik wel goed. Maar het syncro systeem ken ik niet. Ja in een Audi A6.. Maar daar is eigenlijk gewoon nooit wat mis mee. Heeft er iemand ervaring met het syncro systeem op deze oudere passat??? Is het ergens gevoelig voor? Moet ik ergens speciaal op letten bij aankoop? Hoe zit het met de sper? Kan je er nog wat mee doen? Kan je locken op achter en vooras? wie kan mij wat meer vertellen?? Ik heb al gezocht maar ik kom steeds alleen bij nieuwere modellen passat/golf of audi's uit. Bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 kaneelschep Geplaatst 16 maart, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 16 maart, 2013 Niemand wat tips voor me???????? Misschien zeggen jullie: vergeet de 32b syncro en ga voor een 25i facelift ofzo. Mag! Daar ben ik namelijk tussen aan het kiezen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 kaneelschep Geplaatst 20 maart, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2013 niemand interesse? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 20 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2013 Er zijn hier niet zoveel 32b/35i rijders. Ik heb zelf meerdere quattro's en geven geen problemen, die syncro is ook een quattro(allen andere naam) en zal dus geen problemen geven. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fai Geplaatst 20 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2013 ik had VR6 syncro Golf 3 het was top en veder geen problemen er mee met de syncro hand bak.. enz enz Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 kaneelschep Geplaatst 4 mei, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 mei, 2013 De Passat die ik op het oog had is allang gevlogen en ik heb al wat anders gekocht. Jammer dat niemand de moeite wilde nemen om eerder wat informatie te geven. Was ik niet gewend van andere fora.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 35iB4 Geplaatst 22 juni, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 22 juni, 2013 De Passat die ik op het oog had is allang gevlogen en ik heb al wat anders gekocht.Jammer dat niemand de moeite wilde nemen om eerder wat informatie te geven. Was ik niet gewend van andere fora.. Heb je deze vraag ook op het 35i-forum gezet ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 marijnensam Geplaatst 30 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2018 Er zijn hier niet zoveel 32b/35i rijders. Ik heb zelf meerdere quattro's en geven geen problemen, die syncro is ook een quattro(allen andere naam) en zal dus geen problemen geven.Quattro is zeker niet hetzelfde! Deze is permanent 4x4 en syncro, 4 motion niet. Die komt pas bij met slip. Verstuurd vanaf mijn toilet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Daniel1988 Geplaatst 30 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2018 Verstuurd vanaf mijn toilet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 hcaluwe Geplaatst 30 maart, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2018 Lachen???? gaan we alle oude topics naar boven halen?? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
kaneelschep
Hoi.
Ik heb een passat syncro 1.8 station 32b op het oog.
De auto zelf ken ik wel goed. Maar het syncro systeem ken ik niet.
Ja in een Audi A6.. Maar daar is eigenlijk gewoon nooit wat mis mee.
Heeft er iemand ervaring met het syncro systeem op deze oudere passat???
Is het ergens gevoelig voor? Moet ik ergens speciaal op letten bij aankoop?
Hoe zit het met de sper? Kan je er nog wat mee doen? Kan je locken op achter en vooras?
wie kan mij wat meer vertellen??
Ik heb al gezocht maar ik kom steeds alleen bij nieuwere modellen passat/golf of audi's uit.
Bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten