Ga naar inhoud

Terugroepactie voor de pompverstuivers.........en schade!!


RenédS

Aanbevolen berichten

Gisteren de Passat naar de garage gebracht voor nieuwe pompverstuivers en dat was natuurlijk helemaal goed gegaan.

Beter dan dit kan natuurlijk niet, het is gratis (echte Hollander :wink: )

 

Maar gisteren haal ik de Passat op en bij thuiskomst merk ik dat er schade zit op de bumber links achter.

Niet groot en diep, maar moet misschien toch gespoten worden.

 

De Passat daar zonder schade neergezet en daar ben 100% zeker van!!

De garage op de hoogte gebracht en rij vanmiddag langs om het te laten zien en kijken wat hier uit ga komen!!

 

Iemand hier ervaring mee en waar moet ik op letten.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal een welles/nietes spelletje worden, zorg dat je een getuige hebt die ook kan beweren dat er geen schade op de Passat zat (je was toch met z'n tweeën toen je hem naar de garage bracht!?). Ik denk dat een beetje garage het wel op zal lossen voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vervelend, maar dit wordt m.i. een "welles/niettus" gevalletje. De schade kan misschien ook buiten op het terrein zijn ontstaan. (en is parkeren op terrein overigens op eigen risiko? ik dacht het namelijk wel. zo niet, dan zou de garage de schade wellicht kunnen claimen).

 

En ik denk als je vaste klant bent bij deze garage dat ze je toch willen helpen. Misschien dat je helft gaat betalen van deze schade. (50/50 deal). ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben gelijk betreft het welles/niettes verhaal!

Zoals ik het zie zijn zij verantwoordelijk voor wat er gebeurd met mijn wagen, parkeren op eigen terrein of buiten hun eigen terrein.

Ik ga vanmiddag langs en ik laat het jullie weten.

 

Schade is niet al te groot maar het zit er toch en het is zeker daar ontstaan!

 

 

1361528880315.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de garage langs geweest om over de schade te praten en moet zeggen, dat viel me 100% mee!!

 

Naar buiten gelopen om naar de schade te kijken en hij gaf direct aan dat ze dit gaan spuiten.

 

Hij vertelde ook dat elke monteur een rondje om de auto loopt alvorens hij ermee gaat rijden.

 

Constateer hij een schade dan zal hij dit op z'n werkorder vermelden.

 

Tja, en in dit geval, een schade vrije auto :-)

 

Donderdag is het weer gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gisteren de Passat naar de garage gebracht voor nieuwe pompverstuivers en dat was natuurlijk helemaal goed gegaan.

Beter dan dit kan natuurlijk niet, het is gratis (echte Hollander :wink: )

 

Maar gisteren haal ik de Passat op en bij thuiskomst merk ik dat er schade zit op de bumber links achter.

Niet groot en diep, maar moet misschien toch gespoten worden.

 

De Passat daar zonder schade neergezet en daar ben 100% zeker van!!

De garage op de hoogte gebracht en rij vanmiddag langs om het te laten zien en kijken wat hier uit ga komen!!

 

Iemand hier ervaring mee en waar moet ik op letten.

 

Alvast bedankt.

 

 

Ben vandaag bij VW Dealer geweest en mij passat valt ook onder terugroepactie dus heb afspraak op 19-4-2013

Ben wel benieuwd of ze wel goed zijn of ze gaan alle4 vervange

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden