Ga naar inhoud

  • 0

Passat 3B verlagen


los-cuentos

Vraag

Hallo

 

Ik zou graag mijn passat 1.9 TDi wat sportiever zetten door die enkele centimeters lager te zetten.

Ik loop al tegen de 230.000 aan dus een schroefset zou ik niet willen steken omdat dat wat teveel geld is.

Iemand enig idee welke kit ik zou kunnen steken die toch weinig comfort wegneemt maar dit voor een schappelijke prijs?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

ja het zal dan echt aan de foto liggen. Als je in het echt ook kijkt, van de zijkant, zie je ook de velgen + band net precies aansluiten op de carrosserie. Dat zou normaal gesproken ook automatisch moeten betekenen dat ie voor iets lager ligt dan achter omdat bij standaard hoogte (of gelijkmatig verlagen voor + achter) meer ruimte in het wielkas heeft voor dan achter.

 

Ik zal wel na mijn vakantie, als ie hopelijk opnieuw gespoten en helemaal in orde is nog eens nieuwe en betere foto's posten. Nadat deze banden opgereden zijn ga ik ook getrokken banden erop laten monteren zodat ik de wielen ook kan laten 'stretch en poken'

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hahah ok ok dan ben jij zelf dus de gelukkige :P en zei toch 'stance'... jij komt het hier ff helemaal killen met dat zwijn van je :D :D

 

En nog ff 'n echte stereotype 'stance'vraag; specs? :P

 

Voor 19" 8,5 et 30 met 15mm spacers ivm met remmen met 215 35 19

Achter 19" 10j et 30 met 225 35 19

En staat op lucht maar dat is wel duidelijk denk ik :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hahah ok ok dan ben jij zelf dus de gelukkige :P en zei toch 'stance'... jij komt het hier ff helemaal killen met dat zwijn van je :D :D

 

En nog ff 'n echte stereotype 'stance'vraag; specs? :P

 

1.9TDI, ongeveer 180PK. 0-100 binnen een week. Top boven de 120. Of bedoel je dat niet? :P

 

Daar had ik nog nie aan gedacht :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@ Wheeler, dikke THNX!

 

Ik kan alleen niet w8en tot ie eindelijk 'klaar' is om meer foto's te posten en eens meetings bij te wonen SAMEN met mn Passie <3

 

Meetings kun je met mij mee op rijden. :mrgreen: je woont dichtbij dus.

 

Cool, hou ik je aan! Is er ook toevallig iets een beetje in de buurt na midden augustus dit jaar?

 

@ Sander haha nee nee, de velgen/banden specs idd wel :lol: en Eric, holy cow! jij gaat wel lekker zeg :mrgreen:

 

en wat een heerlijke foto's/waggies jongens, wauw!! Jammer dat ik niet van de meet af wist, anders had ik ze graag ook eens persoonlijk van dichtbij willen zien :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden