Ga naar inhoud
  • 0

storing stuurslotmodule


silvergrey

Vraag

van de week al een paar keer niet kunnen starten, knipperend stuurtje en verder niks. accu pool reset (tis net een blackberry die passat) toen wel starten. Gisteren naar zutphen geweest, stuurmodule laten wisselen. verder geen problemen. tot vanmorgen...weer:(

 

Herinner mij dat iemand van de werkplaats mij al aangaf dat de foutcodes toch anders waren dan normaal bij dit euvel. Nu gaan ze overleggen en kijken wat het is, helaas heb ik de foutcodes hier niet.

 

maandag sowieso terug naar Haas om verstuivers te wisselen, waren er 2 van de oude serie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ook al geprobeerd, denk dat die reserve sleutel ook al 7 jaar is. Geen effect tot nu toe. Heel raar maar waar, als de ruiten bevroren zijn dan heeft ie dat eerder dan de nachten waarin het vriest en de ruiten gewoon vrij zijn. Andere module die vocht aantrekken die relatie hebben tot het starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er kan nog een relatie met de comfortmodule zijn, maar let op, die is in het verleden vaak verwisseld omdat men de oorzaak niet kon vinden.

Je met eerst even de basic zaken uitsluiten: batterij contactsleutel, accu met goede startspanning en een nieuwe stuurslotmodule heb je al.

 

Wat is nu de klacht, is het contactslot helemaal dood?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij Autohaas terug geweest, goed geholpen maar konden toch niks vinden zo 1-2-3. Wel een workflow meegekregen wat ik moet uitvoeren mocht het weer gebeuren. Daarmee kan je na gaan of het een stuurmodule is, of comfortmoduleprobleem.

 

Natuurlijk is het probleem nu niet meer voorgekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden