Ga naar inhoud
  • 0

Passat


amasyali05

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

eerst Heet Stoken en dan dit doen met mini staal beitel zie foto's :angel:

 

van oude set naar nieuwe set en ook zeker :arrow: oem vw bout en met moer gebruiken,

en alles goed in veten met keramische pasta boutjes enz enz kleur is wit ook zie foto

 

10205.jpg

 

info pasta Vormt een beschermende en smerende laag. Bestand tot 1000 graden. Geschikt voor gebruik bij ABS remsystemen.

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooie foto Fai, duidelijke foto hoe het gaat als de bout eruit is.. :wink:

De bout is als ik het zo zie in juiste stand om los te krijgen.

De moer kan eraf, en dan flex je resterende bout af tot gelijk met de voorpoot.

En dan begin je met een deuvel net zo lang te slaan tot ie los komt. Hij moet er vroeg of laat een keer aan verliezen.

Doe je dit met het stuk bout er nog op, dan sla je daar een kraag op, en lukt het helemaal niet meer.

Gewoon moker in handen en niet weer ophouden tot het klaar is.

Heb er ook wel mee gezeten, maar gek hoe het kan, maar het past altijd net niet.

Komt nooit goed uit. Laatste keer zat ik tot 12 uur in de nacht. Op de billen op de oprit te slaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep zo kan het ook de moer kan eraf, en dan flex met 1mm schijfje je resterende bout af tot gelijk met de voorpoot.

En dan begin je met een Pendrijver net zo lang te slaan tot ie los komt. sietse :mrgreen:

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
VAS 6085 is de tool om dergelijke bouten los te krijgen, is wel een duur ding meende ik. Zoals gezegd BFH#4 en een drijver + een paar dagen in de WD40 oid kan ook werken.

 

 

Zo :shock: de tool kost $358.85 nou ik doe wel zo wat daar boven staat :mrgreen:

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gewoon ouderwets rammen. Geen gezeur en doorslaan.

Er kunnen 2 winnen, wie het eerst opgeeft heeft verloren.

 

Dat klink als een Bouwvakker :mrgreen: hup met de voorhamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden