Ga naar inhoud

  • 0

Aanschaf originele VW bluetooth carkit en BT audio


ArieV

Vraag

  • Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik vind het leuk om zelf te doen. Ben alleen benieuwd of de site een beetje te vertrouwen is.

Ik heb wel een witte tacho en stuurwiel bediening alleen geen rns 510 maar een rcd 310.

En wel nieuwschierig hoe mensen de bekabeling naar de bijrijders stoel leggen.

Moet de stoel er uit dat soort dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik vind het leuk om zelf te doen. Ben alleen benieuwd of de site een beetje te vertrouwen is.

Ik heb wel een witte tacho en stuurwiel bediening alleen geen rns 510 maar een rcd 310.

En wel nieuwschierig hoe mensen de bekabeling naar de bijrijders stoel leggen.

Moet de stoel er uit dat soort dingen.

 

 

Ik ben aan het wachten op een pakketje van dit bedrijf, heb namelijk ook een set gekocht daar.

De mailwisseling verliep alleszins vlot en kreeg snel reactie op mijn vragen.

Ik hou je op de hoogte ivm afhandeling enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat was ook mijn idee, daarom dat ik dan maar besloten heb om de gok te wagen, zeker omdat de prijs ook aantrekkelijk is.

Maar alle mails werden netjes en snel beantwoord.

Hoop deze week het pakket te mogen ontvangen, is natuurlijk wel een moeilijke periode met de feestdagen enz.

Maar ik hou je op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag heb ik de set binnengekregen,

Spijtig genoeg moet ik nu het bewuste bedrijf terug contacteren aangezien er een andere module geleverd is dan welke ik besteld heb.

Er zit een 5K0 035 730D module in de set maar ik heb een 3C8 035 730B/5N0 035 730D besteld

Kan misschien een kleine fout zijn aangezien het maar een letter verschil is N of K.

Heb een mail gestuurd en zullen wel zien of dit netjes afgehandeld wordt.

 

@ArieV

Tenzij dat U de set wil natuurlijk aangezien U een 5K0 035 730 D nodig hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik denk dat het makelijker is voor eventuele garantie om zelf direct via de webshop te kopen.

Maar mag ik vragen wat het verschil is tussen een k of n versie.

Ik dacht zelf het verschil tussen sms lezen.

 

De 5N0 is een iets uitgebereidere versie en werkt met de witte en TFT tacho de K versie dacht ik enkel met de witte/rood MFA

De 3C8 module is de opvolger van de 5N0.

 

Geen probleem, kon het maar voorstellen,

heb ondertussen nog geen tegenreactie ontvangen op m'n mail maar kan zijn dat ze vandaag nog niet open zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dit heb ik net terug van dit bedrijf,

 

Goedendag peter,

 

De module die wij u verstuurd hebben is geschikt voor multicolor mfa.

Omdat u nog geen telefoon heeft moet u deze set gebruiken de 3c8 gebruikt namelijk een externe gsm antenne die u niet heeft.

De module die wij u verstuurd hebben is exact hetzelfde als de 3c8 maar dan zonder externe anetenne.

 

Met vriendelijke groet,

 

Automotive Parts Apeldoorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De 5K0 heeft ook geen sms funtie, en ook geen modemfuntie waar de 5N0 dat wel heeft...

 

grtz, dre

 

snap er niks meer van,

als je de teksten leest op hun website zouden zowel de 5K0 als 5N0 als 3C8 de sms functie aankunnen

http://www.uwautoonderdeel.nl/Webwinkel-Product-13828620/Volkswagen-Premium-bluetooth-module-5K0035730D-Iphone-3-3gs-4-4s-5.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Elke module die rsap ondersteund heeft een externe antenne. Dat komt omdat bij rsap je telefoon alleen dienst doet als sim-kaart. Het bellen zelf gebeurd door de module, en niet door je telefoon zoals bij de module die je nu hebt.

Hierdoor heeft de module ook véél meer functionaliteit... je kan je bv. met je laptop op internet door via je gsm de module als modem te gebruiken... - Ik vraag me trouwens af hoe zij kunnen weten dat je geen externe antenne hebt, niet dat die enge functionaliteit heeft als je geen rsap gebruikt....

 

De 3C8 module (opvolger van de 5N0, die ondertussen al zo'n half jaar niet meer te verkrijgen is) kost bij de dealer ongeveer het dubbele van van de 5K0....

Ik zelf betaal (en dat heb ik je ook gezegd dacht ik Peter) een 3C8 zoveel zonder kabels en zonder verzending als ik een 5K0 module betaal, maar wel met de bekabeling, mikrofoon en inbouwset er bij....

 

Dus je ziet maar....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een 3C8 besteld dus moet ik een 3C8 ontvangen en anders wil ik toch mijn centen terug.

En dat ivm de externe antenne,

ik heb eens gekeken onder de hemelbekleding en uit de antennevoet komen 2 draden met op elke draad een fakra stekker, de ene een blauwe (GPS) de andere een paarse (veronderstel dus voor gsm)

Klop het dat ik dan wel een externe antenne heb om de 3C8 mee te koppelen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja, die werkt met ALLE telefoons... alleen heb je dan niet de volledige functionaliteit... maar die is volgens mij kwalitatief nog altijd superieur aan de andere kits...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja, die werkt met ALLE telefoons... alleen heb je dan niet de volledige functionaliteit... maar die is volgens mij kwalitatief nog altijd superieur aan de andere kits...

 

grtz, dre

ok dat moest ik weten,

heb namelijk een nieuwe sony Xperia U en deze werkt niet met rsap,

maar zoals ik begrijp uit bovenstaande post moet de 3C8 er ook feilloos mee werken, enkel zal de sms functie niet werkende zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb geen dak antenne en ik gebruik een iphone 4s dus voor mij maakt in princiepe niet uit welke module ik heb.

Ik heb toch geen antenne en rsap of kan ik dan toch beter een 3c8 nemen.

 

@dreke kan jij die nog leveren dan. Wat ik zo begrijp uit je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren nog bericht gehad dat ik de module mag terugzenden en dan sturen ze een 3C8 terug naar me toe.

 

Als u wilt kunt u de module terug sturen, wij leveren u dan de 3c8 geen probleem.

 

Automotive parts

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden