Ga naar inhoud

  • 0

dimmende zijspiegel


ids30postma

Vraag

Ik heb een dimmende zijspiegel, alleen heb ik het vermoede dat hij niet werkt, s'avonds zie ik dat mij achteruitkijkspiegel binnen donker groen word , en als ik dan in de zijspiegel kijk dan zie ik de koplampen van de auto's gewoon wit blijven, weet iemand hoe dit zit, of moet ik kabels gaan trekken van mijn binnenspiegel naar mijn zijspiegel.

 

Gr ids

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

heb vandaag de spiegel (die de dimfunctie niet ondersteunde) aangepast, draadjes gesoldeerd.

Met de originele kleuren van bedrading. Daarnet gemonteerd en uitgetest en het werkt even goed.

post-6473-1423829550,9828_thumb.jpg

post-6473-1423829551,2328_thumb.jpg

 

Dus Jan

als je interesse hebt kan je eventueel mijn spiegel van me overnemen. de door mij gemodificeerde zit in mijn wagen, dus deze die oem deze functie heeft mag je overnemen. Tenzij je geen zwart witte erin hebt zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toen ik zag dat Dreke een spiegel te koop had heb ik hem meteen een pb gestuurd , en heb een spiegel bij hem gekocht. Hoe kon je zien waar je de draden in de spiegel moest aan sluiten? ( Andre is alleen voorlopig niet thuis dus het kan even duren )

 

Grt jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Toen ik zag dat Dreke een spiegel te koop had heb ik hem meteen een pb gestuurd , en heb een spiegel bij hem gekocht. Hoe kon je zien waar je de draden in de spiegel moest aan sluiten? ( Andre is alleen voorlopig niet thuis dus het kan even duren )

 

Grt jan

 

geen probleem, wacht ook op een seintje van Andre dat hij terug in het land is.

via de handleiding van de Amerikaan kon ik zien op welke plaats de desbetreffende pinnen zaten.

Pin 4 was mirror EC + - rode draad dus

Pin 5 was mirror EC - - zwarte draad dus

kon ik dan adhv de oem spiegel zien dat bruin op pin 5 zat en dat geel op pin 4 zat

dus geel moest aan rood komen en bruin dan aan zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als het een beetje droog blijft ga ik morgen de draden trekken van de spiegel naar de deur stijl. peter ( wulfke )waar heb jij de pennen/draadjes vandaan waar je de spiegel mee omgebouwd heb.

 

Grt jan

De pinnen van de connector op de binnenspiegel zitten al in de connector klaar. De draadjes die ik hierop heb aangesloten, die in de spiegel gaan, heb ik uit een multikabel gehaald op m'n werk. Was van een aansluitkabel van een veiligheids magneetschakelaar.

Mogelijks hoef je enkel bedrading te trekkeb tot de deurstijl. Deze week was marlon (markely396... ofzo) hier en hebben even gekeken en bij hem was de bedrading tot de ruitmotor ook al aanwezig.

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alles zit er in, helaas zitten er geen pennen in 4 en 5 van de spiegel, anders kon ik die ook nog even om bouwen. En peter je howe to was perfect. E n andere Peter nog bedankt voor de tip met de motorklap handel. Ik had het niet gezien. Top weer zo een forum :thumb: O ja, bij mij zaten de draadjes ook al in de deur.

 

Grt jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hij is er uit. Wat een klus als je het niet weet. Bedankt peter.

 

Jan

Stond idd niet in de beschrijving.

Betrap me meerdere keren op feit dat ik veronderstel dat de mensen, net als ik, al 35 keren de wagen open hebben gehaald om een mod uit te voeren.

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat geeft niet, was voor mij de eerste keer dat de handel er af moest, en zag de borging niet. Maar het is klaar. Nu wachten tot Andre terug is, mijn spiegel had geen pennen op 4 en 5

 

Grt Jan

Dus de connector langs de spiegelkant heeft er geen pinnen in zitten op 4 en 5? Anders als je het open gooien van de spiegel ziet zitten kijken we wel welke pinnen erin horen.

 

verstuurd met samsung galaxy S4mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de binnen spiegel geopereerd, zat goed vast. En aangezien er geen rode of zwarte draad in zat heb ik de spiegel uitelkaar weer aangesloten, en toen de spanning gemeten om er achter tekomen wat plus en min was. Daarna de 2 extra draaden er op gesoldeerd en getest voor ik de binnen spiegel weer in elkaar gezet heb. zie resultaat. Natuurlijk met hulp van Peter en Peter. Top heren.post-16451-1423829578,5125_thumb.jpgpost-16451-1423829578,7469_thumb.jpg

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden