Ga naar inhoud
  • 0

Problemen met ch/lh


markvanliempt

Vraag

Sinds ik een cc teller met kleuren scherm heb werkt mijn coming home/ leaving home niet meer!? Had ook geen licht en zicht menu. Nu inmiddels wel nadat ik een 30byte high end boordnet heb ingebouwd maar nog steeds geen ch/lh. Bij cent elect. staat dit gewoon aan! Het lampje bij mn lichtschakelaar brand op automatisch ook niet meer groen maar gewoon rood net als de rest, soms knippert deze heel snel 1x groen maar dat was het dan ook. Heb ook gecontroleerd op foutmeldingen enige foutmelding is een fout in mn ambiente verlichting terwijl deze niet aangevinkt staat. Iemand een id of een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Denk dat je ook naar een 3C8 boordnet bent overgegaan ? hierin staat een parameter waarin je kan kiezen tussen de new versie of old versie van CH/LH en als deze op new staat werkt de CH/LH enkel als je eens met het groot licht seint.

Byte 23 bit 5,Coming-Home Logik (0 = Alt / 1 = Neu)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Denk dat je ook naar een 3C8 boordnet bent overgegaan ? hierin staat een parameter waarin je kan kiezen tussen de new versie of old versie van CH/LH en als deze op new staat werkt de CH/LH enkel als je eens met het groot licht seint.

Byte 23 bit 5,Coming-Home Logik (0 = Alt / 1 = Neu)

 

 

Probleem Zit in de teller, weet ik zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

licht en zicht is ook niet instelbaar in de teller als in het boordnet deze parameter

Byte 02, bit 4,Coming-Home Modus (0 = Personalisierung / 1 = Potentiometer) op 1 staat.

 

Hoe staat Byte 16, bit 7,Ambientebeleuchtung (über Fussraumlicht, Helligkeit über Kl.58d regelbar) ingesteld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lees je ook even het type van de teller uit want dacht eens gelezen te hebben dat het met de nieuwe 3AA tellers niet meer mogelijk was om nog veel dingen te personaliseren (daarom dat Gerd-Jan dit ook vroeg denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Lees je ook even het type van de teller uit want dacht eens gelezen te hebben dat het met de nieuwe 3AA tellers niet meer mogelijk was om nog veel dingen te personaliseren (daarom dat Gerd-Jan dit ook vroeg denk ik)

 

Type teller staat hierboven al he! 3c8 920 880 F maar het probleem is dus al opgelost. Alleen nog de foutmelding van die ambiente verlichting op zien te lossen maar dat kan morgen weer, blijft toch vreemd aangezien deze uitgevinkt staat maarja komt ook wel weer goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ooh zeg nou wel het probleem is dus al opgelost maar zie dat ik deze niet goed gepost heb haha! Ja het probleem is opgelost heb nu in mn licht en zicht menu de optie coming home leaving home erbij deze aangezet en ja hoor het werkt weer!!!!! Ik ben weer helemaal happy allemaal weer super bedankt! Op naar de volgende mods!! Jaja we zijn nog niet klaar ( waar zou ik zijn zonder dreke en de rest van het forum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb vanmiddag een 30byte high end boordnet erin gezet en kreeg toen mijn licht en zicht menu tussen de tellers. Kon alleen maar mn comfort knipperlichten instellen. Toen heb ik die coming home modus aangepast (zoals jij zei) en er stond in mn licht en zicht menu ineens coming home leaving home bij :-) probleem opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden