Ga naar inhoud

Vervelend geluid bij achteruitrijden !!


DON2006

Aanbevolen berichten

Wie o wie weet wat dit is ?

 

Als ik een eindje gereden heb en dan opeens achteruit wil insteken in een parkeervak, dan hoor ik (ik vermoed) rechtsachter een hard onbeschrijfbaar geluid gedurende een seconde of 1 a 2. Het lijkt wel alsof mijn rem blijft hangen oid ?!

 

Is dus met regelmaat bij insteken achteruit waardoor je je steeds de t*r*ng schrikt omdat je denkt dat je tegen een andere auto rijd...

 

:S wie herkent dit probleem ?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vaak is het probleem bij de passat en ook de golf 4 dat de achter remblokken vast zitten. er word als ze nieuw zijn geen vet of iets tussen gedaan. en naar verloop van tijd gaan de remblokken vast zitten op de geleiding. dus remmblokken eruit. netjees opschuren en kopper vet op de geleiding. en alles is weer ganbaar. mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

vaak is het probleem bij de passat en ook de golf 4 dat de achter remblokken vast zitten. er word als ze nieuw zijn geen vet of iets tussen gedaan. en naar verloop van tijd gaan de remblokken vast zitten op de geleiding. dus remmblokken eruit. netjees opschuren en kopper vet op de geleiding. en alles is weer ganbaar. mvg

 

Helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden