Ga naar inhoud
  • 0

Pairen Telefoon


PieterK

Vraag

Beste mensen,

Sinds kort heb ik een nieuwe bluetooth module, de 7p605730J, als upgrade van mijn vorige de 1k8035730B in mijn passat uit 03/2009.

Ik krijg mijn telefoon (heb ondertussen een Blackberry ,windows mobile en android geprobeerd) niet gepaired.

De telefoon, en de module herkennen elkaar.

Alleen als je wilt verbinden, wordt er nog om een extra autorisatie gevraagd.

Een 6 cijferige random code.

Ik kan de code bevestigen op mijn telefoon, maar hoe doe ik dat in de auto???

De ok knop, alsmede de pijltjes op het stuur, doen niets. Na ongeveer 20 seconde wordt er gestopt met proberen.

Ik heb de module al weer losgehaald, accu is los geweest, maar blijf iedere keer op het zelfde punt steken.

Iemand een idee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Probeer je de telefoon te zoeken via de rns of via de stuurbediening tussen de klokken? Ik heb hetzelfde probleem gehad (iPhone): via de rns niet te pairen, vervolgens tussen de tellers met stuurbediening geprobeerd en 't werkte...Raar maar waar. Wellicht nog even een domme opmerking van mijn kant: weet je zeker dat de telefoonmodule en de BB samen werken (externe sim-modus)?

 

Benader anders Dreke even; hij is zo'n beetje de elektronica-goeroe hier. Lukt het niet via hem, dan lukt het nooit... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Probeer je de telefoon te zoeken via de rns of via de stuurbediening tussen de klokken? Ik heb hetzelfde probleem gehad (iPhone): via de rns niet te pairen, vervolgens tussen de tellers met stuurbediening geprobeerd en 't werkte...Raar maar waar. Wellicht nog even een domme opmerking van mijn kant: weet je zeker dat de telefoonmodule en de BB samen werken (externe sim-modus)?

 

Benader anders Dreke even; hij is zo'n beetje de elektronica-goeroe hier. Lukt het niet via hem, dan lukt het nooit... :wink:

 

Dat was zelfs bij de mijne en die is vorige week nieuw afgeleverd! De verkoper heeft hem ingesteld. Op scherm lukte mij ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bootje Ronald. Zover kom ik niet eens. Als ik op mijn telefoon vw phone selecteer wordt er een code gegenereerd. Die moet bevestigd worden door zowel telefoon als auto. En dat laatste lukt niet. De rns zegt alleen maar dat er een niet gepairde telefoon is. En tussen de klokken staat wel de i.d van de telefoon, maar kan daar dan niets meer doen.

Grt Pieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden