Ga naar inhoud
  • 0

Centreerringenvraagje


Ron63

Vraag

Hey!

Ik kan een set Ronal velgen kopen (als t doorgaat) maar die hebben een te groot naafgat.

Kan natuurlijk opgelost worden door centreerringen maar........zijn die ringen altijd even dik, zeg maar.

Niet dat ze dikker zijn dan het gedeelte wat ze op moeten vullen . Als je dan je velg zou monteren zit ie als eerste vast op de centreerring. Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel, maar de naafring moet gelijk zijn met de binnenkant vd velg.

 

Of is dit altijd universeel en maak ik me weer druk om niks? :D:D

 

Edit: net ff een linkie gevonden, duidelijker nu :lol:

http://www.clioclub.nl/viewtopic.php?f=37&t=6896

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik had destijds de keus, een set orginele borbet centreerringen voor VW ipv MB voor 80-90 euro + besteltijd of een setje ringen voor 20. Aangezien ik niet meer kon wachten werd het een setje opvulringen. Het verdient niet de schoonheidsprijs maar ik voel geen trillingen oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik had destijds de keus, een set orginele borbet centreerringen voor VW ipv MB voor 80-90 euro + besteltijd of een setje ringen voor 20. Aangezien ik niet meer kon wachten werd het een setje opvulringen. Het verdient niet de schoonheidsprijs maar ik voel geen trillingen oid.

 

Sorry, maar als schoonheids prijs niet aanwezig, dan is het zonder cruizen, Als je de gewone ringen hebt die idd van Bamcedes naar Vw gaan, of 66,6 naar 57,1 is het goed, hoef je geen vermogen voor neer te leggen. De gewone 20 euro ringen zijn meer dan prima. Hoef geen setje van 80 euro te zijn, das onzin.

Dit heeft niks met schoonheid te doen.,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden