Ga naar inhoud
  • 0

Past 20"zonder (veel) aanpassingen?


NDC12

Vraag

Leden,

 

Eerst even heel kort voorstellen, ik ben Ruben 25jr en opzoek naar een Passat. Een diesel, aangezien ik veel km's maak voor het werk. Nu heb ik een Passat 3c variant op het oog uit 2006. Een variant heb ik niet echt 'nodig' maar ik vind het gewoon mooi(er). Ik heb begrepen dat ik het beste een 1.9 TDI kan nemen i.v.m. de betrouwbaarheid t.o.v. een 2.0 DSG, wat ihet ultieme is voor mij.

 

Nu wil ik alvast vooruit denken en hierbij komt er gelijk een vraag naar boven en die wil ik jullie graag voorleggen omdat ik zelf nog weinig specifieke kennis heb van de Passat.

 

Past er 20 inch onder een Passat, met een goede bandenmaat natuurlijk, zonder aanpassingen bij een sportline?

 

Het zal een sportline worden zoals het lijkt nu, en mogelijk in de loop van de tijd airride of verdere verlaging.

Het zal nog wel redelijk comfortabel moeten blijven, vandaar dat ik ook aan airride zit te denken, omdat ik toch rond de 6000/8000 km per maand zal gaan rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
20inch past volgens mij zonder enige aanpassingen alleen heel comfortabel zal het niet zijn met die platte banden. En met airride kan ik je niet veel over zeggen alleen dat het erg duur is!! ( plus minus €2700,- )

 

Comfort zal voor mij nog wel meevallen, ik reed voorheen onder mijn vorige auto met 9J op 165/45 met 3bar en 2 cm van de grond met een schroefset. Zal veel snelweg km's gaan maken. Maar dat ik comfort in zal moeten leveren begrijp ik absoluut!

 

Maar airride zo duur voor een passat...? Van die prijs schrik ik toch wel een beetje, dacht eerder aan 1200. Evt. voor een set van een jaar oud ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De prijs die ik bedoelde gaat over een nieuwe set. Airride heeft wel een aantal nadelen, heb ik me laten vertellen heb er geen ervaring mee maar ze zeggen dat je rustig aan moet doen met bochten ivm de lichtbalgen en als je er 1 lek hebt heb je een probleem! Is een schroefsrt niks? Ik heb v-maxx gehad laag en ook niet te stug en prijs is netjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De prijs die ik bedoelde gaat over een nieuwe set. Airride heeft wel een aantal nadelen, heb ik me laten vertellen heb er geen ervaring mee maar ze zeggen dat je rustig aan moet doen met bochten ivm de lichtbalgen en als je er 1 lek hebt heb je een probleem! Is een schroefsrt niks? Ik heb v-maxx gehad laag en ook niet te stug en prijs is netjes!

 

Ook zeker een optie, tegen de tijd maar eens in verdiepen dan. Wel belangrijjk dat je met air goed moet kunnen rijden in mijn ogen. Zal veel naar Belgie rijden, dus moet wel met tempo over de snelweg kunnen rijden en zekerheid hebben.

 

Maar 20' zou wel moeten kunnen dus? Zonder aanpassingen zoals wielkassen uitrollen etc.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
:welcome: op Het passat Forum

 

en heb je ok foto's van je auto daar zijn we gek op'

 

Groetjes Fai

 

Ik heb 'm nog niet, ik heb er een op het oog. Een sportline. Wel met alle chrome lijsten, weet niet of dat standaard is op een sportiline? Zwart, bj 2006, 1.9 TDI, climatronic, PDC voor en achter.

 

Ik rijdt in de zomer ook 20 inch, 7 cm verlaagt ap schroefset.

Best te doen. 8-)

 

Zou je een foto kunnen plaatsen, welke bandenmaat? En heb je verder iets aangepast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil ook wel een foto plaatsen zo gauw ik weet hoe. Ben met de mijne nog volop bezig, nou r-line pakket er op zitten ook leuk! Volgende week naar dreke voor weer een paar leuke aanpassingen. Wil de mijne ook gaan verlagen maar ben er nog niet uit hoe denk alleen andere veren. Hou je het meeste comfort over volgens mij! En binnenkort nog een uitlaat dubbel links en rechts. Leuke hobby hoor een passat ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden