Ga naar inhoud

weet er iemand raad?


Ice^

Aanbevolen berichten

kan er mij iemand zeggen of dit lukt ik heb een passat 2006 met de befaamde siemens motor. nu sta ik voor de 3de maal in panne en dieteren (invoerder belgie) vind dit normaal en voorziet geen tussenkomst zelfs geen 10%

dus aangezien er in nederland geld 7jaar of 250000km kan ik mijn auto takelen tot in nederland.

bvb Auto Poppe Terneuzen is dichtste en hier hem onder garantie laten vervangen of moet mijn wagen nl ingeschreven zijn.

(onder het moto ik ben stilgevallen in nederland

 

grtz and thnx

 

ps zo is passat rijden totaal niet meer leuk :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik dan maar gedaan en heb een vriendelijke meneer aan de lijn gehad die zegde dat als hij mijn chassisnr intikte hij mooi onder de 100% coulance viel

ik kon ver wenen van geluk

je ziet maar dat jullie met pon niet hoeven te klagen en dat ik met dieteren meer dan klagen heb

nu moet ik nog enkel eens laten uitlezen (heb dit zelf gedaan met mijn niet originele kabel) en kreeg fout melding dat verstuivers in kortsluiting lagen.

ik post het even vanavond zo ben ik zeker dat het de verstuivers zijn. wil niet voor niks naar nl laten slepen

en een takel regelen om de wagen naar terneuzen te slepen

 

wat moet men nog betalen bij 100% regeleling op de verstuivers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt in ieder geval heel goed, zou de vlag pas uitsteken wanneer je Passat weer met 4 snorrende verstuivers voor de deur staat.

Wat je moet bijbetalen weet ik niet, misschien de kabelboom of iets wat ze nog tegen komen, maar wanneer je enkele tientjes moet bij betalen mag je denk ik niet mopperen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kabelboom horen ze sowieso erbij te vervangen toch? en daar betaal je €60 voor als ik het goed heb.

 

P.S. zo blij zijn wij niet met PON hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja laat maar

vandaag had ik takel gevonde die me tot daar wou slepen en plots belde ik nog eens naar garage ter bevestiging en kreeg ik collega aan de lijn die net terugwas uit vakantie, die was blijkbaar redelijk vies terug uit vakantie want beetje kort en arrogant aan de telefoon.

ik zeg nog vriendelijk oo dan was u gisteren beter af

dit werd gevolgt door een serieuze korte wat is het probleem met u auto.

leg het even uit dat het de verstuiver is en dat ik onder 100% coulance val.

krijg ik weer kort terug waar is de auto in onderhoud eeeuu ergens in belgie...

antwoord lost u het daar dan maar op.

en dan was het gesprek gedaan,

zeg nog even ja maar collega van u zei gisteren dat ik onder de regeling val en dat ik gerust kon langs komen

 

welja niet juist wij gaan jouw boel niet oplossen regel het in belgie maar

dan was het gesprek gedaan en ik sta terug bij 0

 

dus gaan we de auto maar afzetten bij de audi dealer en laten maken voor de volle pot en is de kans groot dat de passat de deur uit vliegt en dat het nooit meer een vw word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dan de gister de koffie juffrouw aan de telefoon gehad? Vreemd dat ze nu met een ander verhaal komen!

 

Maar gedeelde smart, als "Nederlander" moest ik met mijn pompverstuiver 2 jaar geleden ook zelf het volle pond betalen, is niet zo dat de NL nationaliteit iets uitmaakt voor de garantie. In Italië is iemand wel geholpen onder coulance. De frustratie van de willekeur binnen de EU.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen ik denk iemand van de wisselstukken

nu was het de eigenaar en aan de taal te horen heeft de meneer die het uitlegde ook mogen horen spijtig maar is zo staat nu bij de audi garage om de hoek

heb maar gelijk een overnamebod gevraagd en kon het niet laten even naar de a6 die ze tekoop hadden te loeren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden