Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 Firmware 4020


Marco456

Vraag

Nu wil ik mijn RNS nu Firmware versie 3970 updaten naar:

 

Volkswagen RNS 510 Firmware Upgrade to version 4020

 

Spul gedownload van nieuwsgroepen

 

Een Philips CR-R gebakken met IMGBurn 40x na het inladen krijg ik: swl error 010306

Een Philips CR-R gebakken met Nero (track at once) 40x na het inladen krijg ik: swl error 010306

Een Philips DVD+R gebakken met Nero 8x na het inladen krijg ik: swl error 010306

 

Wat doe ik fout?

 

Update:

Een Sony DVD-R gebakken met UltraISO (track at once) 4x na het inladen krijg ik: swl error 010306

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

weet niet of deze vraag hier hoort maar als volgt: RNS 510 1T0035680L

 

Wilde update naar de V10 versie, dit ging tot halverwege met het opslaan en daarna niks meer.. steeds dvd eruit gooien en installeren niet dus :-(

 

Vervolgens firmware 1200 erop gezet om harde schijf leeg te halen, firmware 5269 erop gezet en toen nogmaals V10 proberen te installeren.

 

Wederom komt hij tot 3/4 en stopt er dan mee. Heb nu een oude V7 kunnen installeren dat werkte dus wel.... Ik keek in de systeem instelling nu staat er niks bij de HW-version vermeld?! Kan hier het probleem liggen en is er wat aan te doen???

 

Bij voorbaat dank voor de reactie.

 

Groet Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

V10 is de GPS-kaart heb je al eens geprobeerd om deze opnieuw te branden op een ander DVD.

Soms doen ze wel eens moeilijk de RNS met het type schijfje wat ook een brandfout kan zijn.

 

Even voorstellen in ik ben...en ik rij , is wel netjes ipv meteen binnen te vallen en te vragen.

Alleszins welkom hier op de forum.

 

Was onlangs vaak in Asse en zag op de hoofdweg vaak een zwarte 3C met Omanyt velgen en een sticker op de ruit achter, ben jij dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kaarten kan je op plaatsen door een dvd in te zetten. Origineel van dealer en of andere wegen. Een HW updaten is in principe enkel bij de dealer.

Al kan men dat zelf maar op eigen verantwoordelijkheid .

Maar als de kaart origineel is van dealer en werkt niet en oudere versie wel zou ik terug gaan.

 

Verstuurd vanaf mijn CAT B15 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden