Ga naar inhoud
  • 0

Speakers Passat B5


los-cuentos

Vraag

Hallo

 

Ik heb een Passat B5 (3b) 1.9 TDi van het jaar 2000.

Mijn ene speaker vooraan is zomaar kapot...

Daarom heb ik een nieuw speakersetje gekocht.

 

http://www.pixmania.com/fr/fr/8858236/a ... s-a17.html

 

Deze zijn 17CM. Mijn vraag is nu of dat er zomaar inpast of moet ik eerst nog wat kopen/aanpassen vooraleer ik deze kan installeren?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Waar kan ik die het best vinden voor mijn auto?

 

Ik bedoel de ringen die je nu ook staandaard in de wagen hebt zitten. De bestaande (orginele speaker) eraf halen en de pioneer monteren.

Je hebt de Pioneers al liggen, dus is het een kleine moeite om te kijken of ze passen. De pioneers hebben een inbouwdiepte van 53mm, dat is vrij vlak. Het lijkt me geen probleem om de te plaatsen als je bang bent voor het raam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep, plus op plus en min op min. Maakt niet uit wat je als plus gebruikt, als het maar aan 2 kanten gelijk is. Vaak zit er een kabel met 1 kleur en een kabel met dezelfde kleur maar met een streep op je iso-stekker. En dat dan waarschijnlijk keer 4.

 

Hoop niet dat je door het ICE-virus aangestoken worden, zoals sommigen (waaronder ik).

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Hoop niet dat je door het ICE-virus aangestoken worden, zoals sommigen (waaronder ik).

 

Succes

 

Hoe bedoel je? :P

 

Inmiddels niets orgineels meer aan audio in de wagen en geen enkele speaker aangesloten op de radio. zelfs geen reservewiel meer in de wagen (ruimte nodig voor de subwoofer).

Er staan een paar foto's in een van de albums (subalbum "aanpassing ICE"), het is echter inmiddels alweer voor een groot deel anders, maar de vloer van de kofferbak ziet er nog ongeveer hetzelfde uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden