Ga naar inhoud
  • 0

gloeibougies 3c storing


dirkteur

Vraag

hallo wie ó wie kan mij een antwoordt geven welke gloeibougies ik nodig heb voor een 3C 2.0 tdi 140pk 2005. Is dit nu 4,4V of 7V en wat is het verschil. Kreeg de melding "emision garage" na uitlezing bleek gloeibougie 4e cil. defect. Deze vervangen en een tijdje zonder storing rondgereden. Na een koude nacht, daar is die weer zelfde storing. Nu ben ik gaan zoeken naar nieuwe gloeibougies maar dan kan je vaak de keuze maken tussen 4,4V of 7V, deze worden allebei gegeven voor dit type passat??????????????? alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zit er een 5 in je chassisnummer dan: WVWzzz3cZ5.............of WVWzzz3cZ6............? Let op kentekendatum is geen modeljaar. De onderdelen worden wel gezocht op modeljaar. Mijn auto is van kenteken okt 06 maar is van modeljaar 07.

Motorcode kan je vinden in je boekje, op de sticker in je achterwielkuip en op internet bij winparts.nl als je je kenteken invult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij heeft TS een 2L tdi en zijn die genoemde (motor)codes van een 1,9TDI

 

Voor zover ik kan zien in mn onderdelenprogramma heeft:

Motorcode BKP heeft de 7V NGK DP55

Motorcode BMP heeft de 7V NGK DP52

Motorcode BMA heeft de 7V NGK DP55

 

Ik zou alleen bij het uitbouwen wel even checken of het idd 7V moet zijn, desnoods allemaal er ff uit voor het geval er een keer een verkeerde ingekomen is.. (bij een Siemens moet het kleppendeksel eraf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

DP55: 7V; Stroomsterkte 7A; Weerstand 0.3 Ohm; Totale lengte 117mm; Inbouwdiepte 30mm; Sleutel 8.0 mmmm; PIN aansl.

 

DP52: 7V; Stroomsterkte 7A; Weerstand 0.3 Ohm; Totale lengte 97mm; Inbouwdiepte 30mm; Schroefdraad M10 x 1.0 mm; Sleutel 10.0 mmmm; PIN aansl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden